• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-03 10:27

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter
Dankzij de datakabel voor mijn Siemens kan ik nu ook logo''s invoeren in mijn telefoontje.

Ik weet alleen niet de dimensies van het plaatje (100 * 19)? :?

Wie kan mij vertellen hoeveel pixels breed en hoog het plaatje mag zijn?

Ik ben nl bezig met een LA Lakers logo :D Dit lukt aardig, maar ik zit nog met de grootte <-> leesbaarheid.:(

btw, als iemand al eens zo''n logo gemaakt heeft hou ik me aan bevolen >:)

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Verwijderd

101 x 21

8 bit

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2025
Wat Vet!!!! :7
Ik wist helemaal niet dat dat kon met een siemens, is dat dat zo''n soort schermpje wat je ziet als "screensaver"?
heb je daar nog apart progjes voor nodig of niet?
toch maar eens een datakabel aanschaffen.:P

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
Op dinsdag 22 mei 2001 18:50 schreef Kneiter Ar het volgende:
25 piek en je bent klaar!

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 22:48 schreef arnoman het volgende:

[..]

shit zeg heb voor de mijne nog iets van 89 gulden voor betaald maar heeft zich achteraf toch wel betaald gemaakt maar dat ze nu zo goedkoop zijn hak niet ged8

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter
Op dinsdag 22 mei 2001 22:48 schreef arnoman het volgende:
Das wel erg goedkoop. Die van mij was 5 tientjes...
Op dinsdag 22 mei 2001 18:50 schreef Kneiter Ar het volgende:
Wat Vet!!!! :7
Ik wist helemaal niet dat dat kon met een siemens, is dat dat zo''n soort schermpje wat je ziet als "screensaver"?
heb je daar nog apart progjes voor nodig of niet?
Je hebt een progje nodig die communiceert met de telefoon via de kabel welke op com 1 is aangesloten. Deze kan ik je wel mailen. (Tis namelijk beroerd zoeken naar dat programma..) Het is freeware >:)

Het zijn niet die bewegende plaatjes die je ziet wanneer je hem uit- of aanzet, maar het komt in de plaats van je operator. (Dus tussen de batterij indicator en de datum en de tijd)

Je kunt naast logo''s ook je vibratie mode uitzetten, je sms lezen (en versturen), je adresboek bijwerken, uitlezen en opslaan voor backup doeleinden, Netwerk info ophalen. Wanneer je gebeld word verschijnt er een melding op het scherm.

* Schonhose heeft zijn telefoon altijd op "stil" staan wanneer ie werkt, maar zo kan ik wel zien wie mij belt :P

Echt ideaal....

Toch stiekem ff gezocht, je kunt hem hier onder andere vinden (werkt goed met C35).

Pagina: 1