[BC3] Fair use policy

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 10:35
Zie bij heel veel providers dat zogenaamde "fair user policy" staan bij download limiet. Maar wat houdt dat nu precies in? Ik krijg namelijk binnenkort ADSL advanced bij Planet Internet en daar staat ook: unlimited/Fair use policy.

Alvast bedankt.

Verwijderd

het houd in dat als jij super veel download en dus de snelheid wegtrekt voor anderen dat jij "gestraft" wordt. door bijvoorbeeld jou snelheid te verminderen....

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56

qless

...vraag maar...

FUP houdt in dat als jij onevenredig veel data verkeer veroorzaakt (bv meer dan 35 GB) dat je dan een waarschuwing krijt...
35 GB is overigens al ENORM met adsl (eerste maand had ik hier 30 GB, en toen wist ik niks meer te downen )

Overigens staat dat meestal als waarschuwing vermeld, het is namenlijk ondoenelijk om elke abonee continu te controleren...

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• GibMaster
30gb lijkt me idd wel genoeg per maand ja. Maar dan weet ik tenminste waar ik rekening mee moet houden. :)

iig bedankt.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Bedenk wel dat elke ADSL provider een eigen invulling kan geven aan het heerlijk vage begrip FUP :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ongelimiteerd downloaden voor een vaste prijs is niet gek.... :):):)
maar wie biedt dat aan ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
XS4ALL doet in ieder geval nergens moeilijk over. Ken mensen die 200 GB per maand downloaden...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

btw je kan volgens mij niet zo maar ff isp switchen, allemaal 1 jaar contract, ook bij kpn....

of je wil dubbel betalen natuurlijk :)

• GibMaster
mmm.. dan had ik misschien toch xs4all moeten nemen. De 200 gb haal ik denk toch niet.. :) (damn hoe doet ie dat)

Maarja kan altijd nog van ISP switchen... I hope, als het niet te veel gedoe is. Hoop dat planet een beetje mild is in dat soort gevallen.

• BC3 Victim
ik wilde dat dus ook weten en heb ff planet gebeld, daar werd gezegd dat hun 30gig als limiet stellen, maar dat ze voor een paar gig meer niet moeilijk doen, bij 60 wordt je verder de maand afgesloten ofzoiets, enne t record dat iemand gehaald had was 40 gig.....

oja, 200 gig per maand? |:(
doe mij ook ff zo''n harde schijf als het kan
niet te duur graag!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

oja, 200 gig per maand? |:(
doe mij ook ff zo''n harde schijf als het kan
niet te duur graag!
Je kan je natuurlijk ook suf branden, je hebt ze wel die downen iets en raggen het gelijk op CD, zonder dat ze er OOIT naar kijken... [dan ben je naar mijn ID wel suf bezig!]

• GibMaster
Op maandag 21 mei 2001 18:58 schreef ikbenveldmuis het volgende:
ik wilde dat dus ook weten en heb ff planet gebeld, daar werd gezegd dat hun 30gig als limiet stellen, maar dat ze voor een paar gig meer niet moeilijk doen, bij 60 wordt je verder de maand afgesloten ofzoiets, enne t record dat iemand gehaald had was 40 gig.....
Beters, dat wou ik dus ook ff weten, maar met 30 gig kan ik wel leven ;)

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ach met 30 gyg bij planet daar kom ik met leechen lang niet aan

misschien als je zelf een warez server opzet dat je der pas overheengaat maar was ik niet van plan :P

Sommige mensen....

• BC3 Victim
cistron adsl rulez die 200Gb|:( is daar niks bij:z

• havana
Een server opzetten met ADSL is niet echt aan te bevelen (zeker met basic niet), vanwege de trage upload, die dan ook je download weer afremt..

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1