OP het front van mijn C35 begint dat zilveren plaatje rond het display te scheuren. Hoe kan dit? Nog een vraagje. hoe activeer ik voicemail? hij staat namelijk uit.
En over dat toestel: het slijt nogal snel. Bij mij ging het batterijkapje na een week kaduuk, de toetsen begonnen ook al snel af te sluiten. Sowieso maakt de telefoon -die verder overigens erg goed is- een niet al te stevige indruk.
Dus de volgende keer toch maar een Nokia. Ik heb hem pas een maand. Ik heb gekozen tussen een Nokia 3310 en een Siemens C35I
Verwijderd
dan heb je toch nog garantie? ik ben zeer tevreden met mijn c35iOp zondag 20 mei 2001 19:56 schreef fox666mulder het volgende:
Bij mij was ie na 5 maanden al kapot.
hij kon gene kaart vinden zei ie.
Gek ding
Verwijderd
als je hem bij kpn gekocht hebt kun je er zeker mee teruggaan mits hij niet geunlocked isOp zondag 20 mei 2001 22:30 schreef Niek het volgende:
Kan ik hiermee terug gaan naar de KPN? Ik heb nog garantie.
Verwijderd
Bij mij hetzelfde, een BEN toestel en ook het zilveren plaatjuh begint te scheuren, ik ga denkelijk toch een GSM MOD doen, dus what the heck
Fabrieksgarantie is volgens mij een jaar, dus gewoon teruggaan. Probleem is dat je dan vaak je toestel weken kwijtbent en vaak hebben ze geen leentoestellen (meer)
Havana>> Mn klepje is ook dood.. bij verschillende telefoonwinkels hadden ze die kapjes niet, en verder heb ik nog niet naar siemens gemaild. Hoe ben jij aan een nieuwe gekomen?
Hmmmm. Dat is best wel raar. Ik heb die van mij al ruim een jaar (was 1 van de eerste hier in NL.
) en hij bevalt goed.
Geen klachten over loszittende onderdelen, toetsen of scheurende frontjes enzo....
* Schonhose is zeer te spreken over zijn Siemens C35i..
Geen klachten over loszittende onderdelen, toetsen of scheurende frontjes enzo....
* Schonhose is zeer te spreken over zijn Siemens C35i..
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Verwijderd
ik ben ook wel tevrden met het ding maar mn klepje van de accu is dus ook kapot 
Ik heb het gelijmd maar dat zit niet echt geweldig.
Verwijderd
ik heb altijd nog een reserve klepje van mijn oude originele frontje dus mocht de mijne kapot gaan gebruik ik tijdelijk dat oude klepje wel staat wel niet maar boeien..Op maandag 21 mei 2001 17:02 schreef Fuego het volgende:
ik ben ook wel tevrden met het ding maar mn klepje van de accu is dus ook kapot
Verwijderd
de echte doe het zelfer kan niet zonder plakbandOp maandag 21 mei 2001 17:28 schreef havana het volgende:
ik heb gewoon een plakbandje gebruikt
Pagina: 1