Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Heb dan maar gewoon format C gedaan
De 2e keer heb ik de geschiedenis, alle cookies, en de internet temp files gewist en het ging weer:).
(Ik heb wel kabel)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Voordat ik naar win98 heb geupgrade deed alles het gewoon!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
zelf raad microsoft niet aan om bijv. win98 naar winME te upgraden maar te formateren en clean install te doen.
dus do as tehy say.. format en install
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
heb je de Primaire en de Secundaire Domain Name Servers (DNS) wel ingesteld?
bij bijv planet moet dit wel, ff nadenken
PDNS = 195.121.1.34
SDNS = 195.121.1.66
als ik het goed heb.
Dit is namelijk nodig om namen (bijv. www.planet.nl) te kunnen omcijferen naar ip nr''s.
Groet,
Arjo
dit doe je zo
>deze computer >externe toegang >rechter muisknop op de verbinding >eigenschappen > 2e tabblad >tcp/ip instellingen
Ik bel gewoon in, en heb nu nog steeds hetzelfde probleem dan tot nu toe.
Alleen is ik in de ms-dos prompt ping doe naar een IP nummer (eg 132.229.132.45) dan krijg ik keurig antwoorden, maar als ik een naam opgeef (eg www.yahoo.com) dan zegt ie "unknown host www.yahoo.com". Dit is geen DNS server fout of zo, want bij mijn vriend met dezelfde DNS doet ie het wel.
Kunnen jullie me alsjeblieft helpen, want ik heb echt geen zin om Windows opnieuw helemaal opnieuw erop te installeren!
Suc6
Verwijderd
Let wel op als je geformat heb dat je
- externe toegang
- eerste VPN instaleerd
- En dan pas je IP nummer van ja adsl modem op de TCP/ip van je NIC instellen.
Verwijderen werk niet uit ervaring het zal wel ergens moeten kunnen op 1 of andere manier maar mij is het nog nooit gelukt.