De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ben zelf van allin 60 naar allin 180 overgestapt. Als ik dit eerder had gedaan, had ik een gratis telefoon en goedkopere telefoonkosten gehad.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Verwijderd
Vooral als je telefoon opgestuurd is kan het een maand extra duren, simpelweg omdat er geen personeel genoeg is.
Alsof dat wat uitmaakt...en over week of 4 zijn er 500.000 extra M35 in nederland in omloop (zie postbank actie)Op zondag 20 mei 2001 14:03 schreef wie_ben_ik het volgende:
T is een mooi telefoontje, maar half nederland heeft um al. Neem de Siemens M35, zoals mij
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
hehe, wou ik net ook zeggen. Maar die zijn blauw.Op zondag 20 mei 2001 14:12 schreef qless het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt...en over week of 4 zijn er 500.000 extra M35 in nederland in omloop (zie postbank actie)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ook DAT kan getweakt wordenOp zondag 20 mei 2001 17:49 schreef jelmervos het volgende:
[..]
hehe, wou ik net ook zeggen. Maar die zijn blauw.
Verwijderd
Dus niet. Ik woon in zeeland en mijn bereik is gewoon k*t. Meestal heb ik 1 streepje of helemaal nix. (Kan ik dus niet bellen en gebeld worden, lekker is dat). En als ik geluk heb heb ik 2 streepjes.Op zondag 20 mei 2001 17:02 schreef DJ NONOSE het volgende:
Dutchtone doet het overal gewoon goed hoor
Wat ik ook zo vaag vind dat ik bij mij thuis beneden buiten bereik heb en boven op m''n zolderkamertje gewoon 2 streepjes.
Hij pakt in Sas van Gent wel snel Proximus / Orange of Mobi* maar dat kan je handmatig terugschakelen of vooraf verbieden.
Als je echt overal bereikbaar wilt zijn zal je ervoor moeten betalen (KPN) als je vrijwel overal bereikbaar wilt zijn (maar dan met mindere kwaliteit ivm slechte onvangst) is Dutchtone de goedkoopste/beste !
Verwijderd
2 brieven/ 5 emails / 2 faxen, nooit iets terug gehad van hun, en uren, uren aan de lijn gehangen (ahum, klantenservice)
dit heb ik dus allemaal meegemaakt in de afgelopen 2 jaar, ben blij dat ik begin juni eindelijk wegga daar.... een feestdag !!!!