[BC3] Dutchtone

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil mischien de nokia 3310 gaan kopen
maarre dat is met Dutchtone allin 60 abbo.
Ik wil ff weten of Dutchtone een beetje goed berijk heeft en ook is het ook in het buitenland?
Zijn er ook nog mensen met klachten of aanmerkingen hebben op de nokia 3310???
alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Het toestel is prima, maar ik wil je aanraden om een ander abonnement te nemen. Kijk naar de volgende url: http://www.dutchtone.nl/producten/tarieven/allin_tarieven.html
Ik ben zelf van allin 60 naar allin 180 overgestapt. Als ik dit eerder had gedaan, had ik een gratis telefoon en goedkopere telefoonkosten gehad.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
T is een mooi telefoontje, maar half nederland heeft um al. Neem de Siemens M35, zoals mij :)

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 15:21

Wuursj

want worst is al bezet

Ik vind Dutchtone best redelijk goed als je het met de prijs verglijkt (heb zelf een 120 buisness abbo) maar er zitten wat na deeltjes aan. Zo doen veel sms dienten via het internet moeilijk bij mij (zoals mtnsms) maar daar hebben andere geen problemen bij. Soms geen bereik maar ik had erger verw8 van te voren. Het is wel: bij dutchtone kun je bij heel weinig bereik niet bellen/slecht verstaanbaar terwijl bij libertel maakt het bij mij weinig uit hoeveel bereik ik had. O ja, het duurt soms ook nog vrij lang voordat ie overgaat (heb eens van iemand gehoord die mij probeerde te bellen dat het 5 minuten duurde :?). Ik zou het wel doen denk ik, een dutchtone abbonement over het algemeen. Welke moet je kijke wat het best bij je past.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Dutchtone werkt wel goed, bereik is ook prima

Verwijderd

telefoon is wel ok, maar al wat oud en veel mensen hebben hem al. ik raad je een 3330(nieuwer en meer functies als 3310) i.c.m. een 180allin abbo, dan is de telefoon gratis. ik heb zelf al 3 jaar dutchtone, en ik woon echt in een klein gaar dorp, maar ik heb altijd(!!!!!!!!) bereik dus er is (in ieder geval hier) niks met dutchtone

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ze hebben er wel een personeels tekort.

Vooral als je telefoon opgestuurd is kan het een maand extra duren, simpelweg omdat er geen personeel genoeg is.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56

qless

...vraag maar...

Op zondag 20 mei 2001 14:03 schreef wie_ben_ik het volgende:
T is een mooi telefoontje, maar half nederland heeft um al. Neem de Siemens M35, zoals mij :)
Alsof dat wat uitmaakt...en over week of 4 zijn er 500.000 extra M35 in nederland in omloop (zie postbank actie)

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Dutchtone doet het overal gewoon goed hoor :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 20 mei 2001 14:12 schreef qless het volgende:

[..]

Alsof dat wat uitmaakt...en over week of 4 zijn er 500.000 extra M35 in nederland in omloop (zie postbank actie)
hehe, wou ik net ook zeggen. Maar die zijn blauw. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 17:49 schreef jelmervos het volgende:

[..]

hehe, wou ik net ook zeggen. Maar die zijn blauw. :)
Ook DAT kan getweakt worden ;)

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 17:02 schreef DJ NONOSE het volgende:
Dutchtone doet het overal gewoon goed hoor :)
Dus niet. Ik woon in zeeland en mijn bereik is gewoon k*t. Meestal heb ik 1 streepje of helemaal nix. (Kan ik dus niet bellen en gebeld worden, lekker is dat). En als ik geluk heb heb ik 2 streepjes.
Wat ik ook zo vaag vind dat ik bij mij thuis beneden buiten bereik heb en boven op m''n zolderkamertje gewoon 2 streepjes.

• BC3 Victim
Nou ik woon dus ook in Zeeland en ik heb dus uitstekend bereik... Veel beter dan Ben en Telfort en veel goedkoper dan Libertel en KPN.

Hij pakt in Sas van Gent wel snel Proximus / Orange of Mobi* maar dat kan je handmatig terugschakelen of vooraf verbieden.

Als je echt overal bereikbaar wilt zijn zal je ervoor moeten betalen (KPN) als je vrijwel overal bereikbaar wilt zijn (maar dan met mindere kwaliteit ivm slechte onvangst) is Dutchtone de goedkoopste/beste !

Verwijderd

Dutchtone is k*t, de klachtenafhandeling, de (ahum) klantenservice, de bereikbaarheid... allemaal k*t :( :'(

2 brieven/ 5 emails / 2 faxen, nooit iets terug gehad van hun, en uren, uren aan de lijn gehangen (ahum, klantenservice) :( :'(

dit heb ik dus allemaal meegemaakt in de afgelopen 2 jaar, ben blij dat ik begin juni eindelijk wegga daar.... een feestdag !!!! :)
Pagina: 1