It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik ben in bezit van een Nokia 8210 met daarom origenele Nokia frontjes.. Dit zitten altijd als gegoten..
Maar vanochtend bekeek ik mijn telefoon nog een goed en toen merkte ik dat er aan alle kanten het frontje een beetje uitstak..
Shit, Frontje kapot dacht ik. Dus ik ren naar boven en zoek een ander frontje wat ik vroeger er altijd op had.. Zelfde probleem..
Aan de bovenkant steek het frontje er wel 1mm overheen...
Is mijn telefoon nu gekrompen.. Want ik vind het erg vaag.. Als ik de telefoon van dichtbij bekijk zit er alles nog pikobello uit.. (Zo lijkt het)
Meer mensen hier last van. En kan ik mijn garantie hier voor aanspreken als het erger wordt
Maar vanochtend bekeek ik mijn telefoon nog een goed en toen merkte ik dat er aan alle kanten het frontje een beetje uitstak..
Shit, Frontje kapot dacht ik. Dus ik ren naar boven en zoek een ander frontje wat ik vroeger er altijd op had.. Zelfde probleem..
Aan de bovenkant steek het frontje er wel 1mm overheen...
Is mijn telefoon nu gekrompen.. Want ik vind het erg vaag.. Als ik de telefoon van dichtbij bekijk zit er alles nog pikobello uit.. (Zo lijkt het)
Meer mensen hier last van. En kan ik mijn garantie hier voor aanspreken als het erger wordt
Verwijderd
ik heb zelf ook een 8210 gehad, en zelf nooit problemen ermee gehad met de frontjes. Een toestel krimpt niet, het is geen trui die je te warm wast ofzo! In principe zou het "krimpen :D" onder garantie moeten vallen, ermee langs gaan kan geen kwaad lijkt me (ze eten je echt niet op ofzo). Het lijkt mij dat de frontjes uitgezet zijn ofzo. Kijk anders verder of je hem echt zeker weten op de juiste manier vastgezet hebt. Eerst de onderkant dus (deze moet je goed vastklemmen) en vervolgens stevig aandrukken. Sommige 8210''s hebben gewoon moeite bij het bevestigen van een frontje. Dit is WEL een bekend probleem. Het gevolg is dat een frontje er niet geheel recht op zit, of dat het toestel "kraakt"als het ware. Succes, en laat weten hoe het afloopt.
Iddd...Op zondag 20 mei 2001 13:27 schreef cosmoOo het volgende:
ik denk eerder dat je frontje is uitgezet door dit warme weer.
telefoons krimpen niet
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Dan zijn er drie frontjes uitgezet.. Eentje die ik net uit de verpakking heb getrokken.. Eentje die er altijd opzat en eentje die er bij de aankoop erop zat en al die tijd in de kast lag..
Het is buiten nu koud.. Het frontje moet dan volgens sommige hier dan krimpen.. Maar hij steek er nog steeds over heen.. .
Het is buiten nu koud.. Het frontje moet dan volgens sommige hier dan krimpen.. Maar hij steek er nog steeds over heen.. .
Real NOKIAOp zondag 20 mei 2001 16:16 schreef Binne het volgende:
Is het een orgineel frontje? of zo''n nep ding van de hema
Pagina: 1