Toon posts:

[BC3] Wil abbo dat mij past :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi daar,

Heb nu 4 jaar prepaid en wil nu toch onderhand echt een abbo.

Maar ik wil dus eigenlijk een abbo dat ik 25 gulden per maand betaal ofzo, niet teveel dus, en dan een X bedrag belminuten krijg. Het liefst natuurlijk bij Libertel of KPN.

Heeft iemand zo''n abbo ? En waar kan ik dat het beste vinden op I-net ? Ben echt een leek op het gebied van Mobiele telefonie, dus ja :) Maar kan zo''n ding niet meer missen.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Zou toch voor telfort gaan....beste prijs/kwaliteit verhouding. Voor 30 piek heb je 60 minuten in de maand.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal zo eens kijken dan, maar zag net dit op http://www.gsmconnection.nl/aanvraag.php

en dan het ''Business 120'', hoeveel ben ik dan per maand kwijt ?

Verwijderd

Kijk eens rond op www.gsmweb.nl of www.telecom.nu. Heb er beide goede ervaringen mee.

Als je fl. 25,- per maand uit wil geven kan je een KPN Hi GSM, KPN Flexibel Economy of een Libertel Budget abo nemen. Allen zonder belminuten.

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 12:26 schreef Sarge het volgende:
Ik zal zo eens kijken dan, maar zag net dit op http://www.gsmconnection.nl/aanvraag.php

Er staat dus 5 piek per maand. In het echt kost dit abo fl. 50,- per maand (heb het zelf), maar ze storten een deel van het bedrag terug op jouw rekening. Jij moet dus wel fl. 50,- per maand betalen, maar krijgt een deel terug van gsmconnection.

Verwijderd

Topicstarter
HHH, ben je tevreden met dat ABBO ? Hoeveel ben je nu ongeveer per maand kwijt ?

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 12:26 schreef Sarge het volgende:

ik las pas ergens dat winkels geen cashdeals meer op dutchtone abbos mochten geven(en je hebt hier te maken met een cashdeal) dus ik weet niet of dit gaat lukken...

Verwijderd

Topicstarter
Als er staat iedere maand 180 belminuten, kun je dus 3 uur bellen, en daarna iedere minuut betalen voor het tarief dat er staat.

Maar wat is nou het verschil met een Belbundel ?

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 12:33 schreef Sarge het volgende:
HHH, ben je tevreden met dat ABBO ? Hoeveel ben je nu ongeveer per maand kwijt ?
Ik ben erg te vreden. Ik betaal per maand nu 5 piek voor 120 minuten bellen. (bel meestal iets van 110 min). Hier komen dan nog SMs-kosten bij, maar deze zijn ook nooit hoger dan een knaak.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, ik heb hier wel iets leuks gevonden, maar het is van Telfort, geeft dat problemen ?

http://www.gsmweb.nl/telfort/index_abo.htm

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Voordeel van die nieuwe Dutchtone abo''s (1 b dus) is dat SMS etc. ook van je tegoed af gaan... wel zo makkelijk..

DIT IS MIJN WEBSITE

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
heb zelf ook dutchtone gratis allin180 en business abonnement afgesloten.
zou als ik jou was voor een allin180 gaan, 45 piek in de maand betalen aan abonnementskosten en dan voor 45 piek bellen, sms-en, roamen etc. Geen aparte rekeningen meer voor sms (naast bellen de meest gebruikte dienst :)) en je krijgt bij veel internetaanbieders idd nog steeds (een deel van) het abonnementsgeld vergoed. Wel moet je zelf beschikken over een simlockvrij dual-band toestel.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
bij gsm.nl
kan je goedkope abbo''s afsluiten.

betaal je eenmalig een bedrag en kan je een heel jaar bellen.
had zelf voor 125 een telfort c abbo met 180 minuten.

"If u do something do it with style, or do it at all."

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 20 mei 2001 12:23 schreef JT het volgende:
Zou toch voor telfort gaan....beste prijs/kwaliteit verhouding. Voor 30 piek heb je 60 minuten in de maand.
telfort= :r:r:r:r

hier echt geen ontvangst, ze stoppen nu ook met combinatie libertel
Pagina: 1