Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
soms is het balkje weer helemaal wit.
bv. als hij op 80% zit, dan zegt-ie soms dat hij weer bij 0% is, maar als je kijkt naar hoeveel MB''s hij heeft gedownload, dan zit-ie nog wel op 80%. een vreemd bugje als je het mij vraagt!
Op zondag 20 mei 2001 12:00 schreef Provision het volgende:
Ik was een film aan het downen met kazaa, ik was behoorlijk ver:). Maar toen kwam ik gister weer thuis, was ie overnieuw begonnen:(.
Dus ik nog een beetje klooien met die .dat files. weer in die dir zetten. maar het hielp niet echt. Ik heb het namelijk wel eerder gehad, en toen heb ik een beetje lopen klieren met die .dat files en na een paar restarts deed hij het weer.
Weet iemand hoe dit kan, of hoe het is op te lossen.
Misschien weet iemand een anders goed download proggie voor divx-jes>:)
Ja dat weet ik, maar ik sluit hem altijd ook wel goed af. Maar hij begint gewoon zomaar overnieuw ofzo....... heel vaag>:)Op zondag 20 mei 2001 12:34 schreef wie_ben_ik het volgende:
Je moet de download op pause zetten, als je Kazaa dan weer opnieuw start, staat ie als het goed is nog in je Up/download lijstje. Je akn hem dan weer resumen.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Maar dat kan met elk filesharing proggie gebeuren of niet?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kazaa rulet man, DivX, software, Mp3, en soms nog met snelheden van 200 kb/s ook!Op zondag 20 mei 2001 15:29 schreef Metalium- het volgende:
dat Kazaa is nogal brak
Verwijderd
en leuke .vbs virussen pas er voor op iemand downloadde een mp3.vbs bestand ofzo en toen kon die zijn compie formatterenOp zondag 20 mei 2001 16:23 schreef wie_ben_ik het volgende:
[..]
Kazaa rulet man, DivX, software, Mp3, en soms nog met snelheden van 200 kb/s ook!
Ja dat welOp zondag 20 mei 2001 21:02 schreef wie_ben_ik het volgende:
Tsja, je moet natuurlijk wel ff uitkijken he?
Maar dat kan met elk filesharing proggie gebeuren of niet?
Ik had dat ook, steeds ging dat #@$@#$KAZAA opnieuw beginnen. ik wist het echt niet meer.... en toen kwam ik erachter dat hij geen ruimte meer had om te schrijven. |:(