Nou, ik heb het eindelijk voor elkar hoor. Bij ieder emailtje wat ik op mijn hotmail account, wat ik als vast email adres gebruik, krijg ik een gratis sms-je met vermeldt de afzender en het subject. Helaas is het me nog niet gelukt om een deel van de inhoudt te pakken te krijgen. Als iemand weet hoe je dat doet hou ik me aanbevolen.
Dat klinkt erg kewl! Wil je je script niet openbaar maken? PLZ!
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Laat je ieder binnenkomende mailtje ergens naar toe forwarden of hoe?
/me is ook nieuwsschierig!
/me is ook nieuwsschierig!
Ja, als je dat nou es zou laten zien ofzo. Beetje lekker voor jezelf houden en ons lekker maken he?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
bijna alles>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Het zeker heel leuk. Ik gebruik het al een hele tijd. Je moet gewoon een account bij genie aanvragen, daar krijg je een e-mail adres wat eindigt op naam@sms.genie.nl. Alles wat hier naartoe gestuurd wordt krijg je een bevestiging van als SMSje. Daarna ga je naar mobile.msn.com en in dat account vul je als "wireless device e-mail address" naam@sms.genie.nl. Nu krijg je van alles wat in je Hotmail Inbox komt een bevestiging als SMS. Het is ff wat werk maar het werkt wel.:)
Inderdaad zo heb ik het ook gedaan. Het heeft me denk 20 uur surfen, proberen en zoeken gekost, maar het werkt wel.:)
das dus nix voor mij omdat ik per dag zo''n 20 emailtjes krijg allemaal van die tering forwards:r
maargoed wel kik gevonden.
maargoed wel kik gevonden.
Verwijderd
Laat me raden, van vrouwen / newbee''sOp zondag 20 mei 2001 13:27 schreef broke-down het volgende:
das dus nix voor mij omdat ik per dag zo''n 20 emailtjes krijg allemaal van die tering forwards:r
Ik heb gewoon hun allemaal geblocked, hadden ze maar niet moeten sturen
Verwijderd
me 2 lekker blokken krijg nu bijna geen spam mail meerOp zondag 20 mei 2001 14:33 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Laat me raden, van vrouwen / newbee''s?
Ik heb gewoon hun allemaal geblocked, hadden ze maar niet moeten sturen
Verwijderd
Ik krijg nog steeds pr0n spam en daar wordt ik echt stront ziek van, maar dat blijft wel eeuwig doorgaan denk ikme 2 lekker blokken krijg nu bijna geen spam mail meer
Ze kunnen er beter van maken: hotmale.com
Dat kreng zegt dat m''n nummer niet klopt, beetje onzin, bel er al een jaar mee...
Je moet je 06 nummer gewoon opgeven in 10 cijfers en voor de areacode gewoon een amerikaans 5-cijferige code. Ik heb 98052 gebruikt en dat werkt gewoon. Voor device email geef je je naam@sms.genie.nl. Als laatste moet een instelling maken dat je gewaarschuwd wordt als je mail hebt.
Echt beter, ik heb het ook net ingesteld en het werkt perfect!
Maar het zou nog leuker zijn om ook de inhoud van je mail op je gsm te krijgen
Je kan ook iets instellen voor MSN of zo.
Krijg je dat je berichten van je chat op je GSM of zo??
Jasper
Maar het zou nog leuker zijn om ook de inhoud van je mail op je gsm te krijgen
Je kan ook iets instellen voor MSN of zo.
Krijg je dat je berichten van je chat op je GSM of zo??
Jasper
Wat nou als je geen hotmail hebt, en dit ook niet wilt? Zijn er andere mogelijkheden?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Dat ligt aan je email provider. Je zou eens moeten kijken wat de mogelijkheden van je provider zijn. Er is volgens mij ook nog een andere optie en dat is om zelf een email server te draaien en zo instellen dan binnenkomende mail wordt geforward naar je naam@sms.genie.nl adres. Ik heb echter hier geen ervaring mee.
Kan iemand mij ff een goede US zipcode geven.. anders kan ik me niet registreren bij msn.mobile.com
Verwijderd
weet iemand toevallig ook hoe ik kan wappen naar hotmail via mijn c35i adres ofzo? want sms is leuk maar wappen lijkt me toch makkelijker
Hmm, die acc van genie.nl werkt.
Maar ik heb mezelf net een mailtje gestuurd en ik krijg er geen sms over
Maar ik heb mezelf net een mailtje gestuurd en ik krijg er geen sms over
Verwijderd
Gewoon 11111 ofzoiets intoetsen, had ik ook gedaan, werkt perfect.Op zaterdag 26 mei 2001 18:14 schreef Shadowzon het volgende:
Kan iemand mij ff een goede US zipcode geven.. anders kan ik me niet registreren bij msn.mobile.com
h ttp://www.wapmx.com/logon_hotmail.wmlOp zaterdag 26 mei 2001 19:07 schreef mafiasven het volgende:
weet iemand toevallig ook hoe ik kan wappen naar hotmail via mijn c35i adres ofzo? want sms is leuk maar wappen lijkt me toch makkelijker
Werkt perfect.
En voor diegenen die 20 emails per dag krijgen bij hotmail :
Op de mobile site van hotmail,
kun je precies instellen wanneer je wel en geen sms wil krijgen.
Je kunt emailadressen ingeven waarbij je wel/niet sms wil krijgen.
Je kunt aangeven bij welke email-titels je wel/geen sms wil krijgen, werkt allemaal perfect.
Ik krijg ook 10 emails per dag, en krijg alleen sms bij de juiste emails.
Werkt perfect
Alleen sturen die eikels van hotmail me bij elke goede email 2 sms-jes. Eentje dat zegt van wie ik een email heb, en wat de titel is, en eentje om me te vertellen dat ik een email heb. Maar dat weet ik dan dus al, stelletje sukkels
Verwijderd
ja die had ik al eerder gelezen bij jou in een ander topic die werkt alleen bij mij niet..Op zaterdag 26 mei 2001 23:07 schreef albundy33 het volgende:
[..]
Gewoon 11111 ofzoiets intoetsen, had ik ook gedaan, werkt perfect.
[..]
h ttp://www.wapmx.com/logon_hotmail.wml
Werkt perfect.
voor de telfort abbo''s: laat je email forwarden naar jouwnummer@telfortonline.nl
krijg je het als sms op je foon. werkt prima.
wel eerste even activeren via www.telfortonline.nl
krijg je het als sms op je foon. werkt prima.
wel eerste even activeren via www.telfortonline.nl
Verwijderd
Dat zou mij wel heel erg sterk lijken, WAP=WAP, mag toch niet van je telefoon afhangen of dat adres wel of niet werkt? Beetje raar dat ie bij jou niet werkt.Op zondag 27 mei 2001 11:34 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ja die had ik al eerder gelezen bij jou in een ander topic die werkt alleen bij mij niet..kan dat zijn omdat ik een siemens heb en jij d8 ik een nokia?
Verwijderd
nou ik had het met mijn half lege ben kaart geprobeerd die nu dus helemaal op is zou best kunnen dat het "ben"tegoed net op was toen die de site wilde connecten ofzo ik ga het dalijk in iig ff bij de telfort telefoon van de postbank proberenOp zondag 27 mei 2001 17:43 schreef albundy33 het volgende:
[..]
Dat zou mij wel heel erg sterk lijken, WAP=WAP, mag toch niet van je telefoon afhangen of dat adres wel of niet werkt? Beetje raar dat ie bij jou niet werkt.
[zeer lichtelijk offtopic]
Ik ben bezig geweest om dit zelf te proberen (email naar sms), dit is mij wel gelukt, maar er is een probleem
, wanneer ik email laat forwarden naar de sms-email verwijderd gmx.net de email niet in de inbox. En kan ik via GMX mijn email niet bekijken
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het is mij helaas niet gelukt.
Mijn vraag is of jullie weten hoe ik email kan forwarden met gmx.net (dat is volgens mij wel rdelijk populair hier) zodat ook mijn email in de inbox bewaard wordt.
[/zeer lichtelijk offtopic]
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
In ieder geval alvast bedankt! :):):):
Ik ben bezig geweest om dit zelf te proberen (email naar sms), dit is mij wel gelukt, maar er is een probleem
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het is mij helaas niet gelukt.
Mijn vraag is of jullie weten hoe ik email kan forwarden met gmx.net (dat is volgens mij wel rdelijk populair hier) zodat ook mijn email in de inbox bewaard wordt.
[/zeer lichtelijk offtopic]
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
In ieder geval alvast bedankt! :):):):
----------------------------------------
Verwijderd
ik heb binne@axeweb.nl naar --> axe@sms.genie.nl
en nog wat mail adressen daarheen, werkt supermakkelijk
en nog wat mail adressen daarheen, werkt supermakkelijk
Verwijderd
Als niet lukt, moet je het eens viaOp zondag 27 mei 2001 18:42 schreef mafiasven het volgende:
[..]
nou ik had het met mijn half lege ben kaart geprobeerd die nu dus helemaal op is zou best kunnen dat het "ben"tegoed net op was toen die de site wilde connecten ofzo ik ga het dalijk in iig ff bij de telfort telefoon van de postbank proberen
http://wap.jamba.nl proberen.
Dan " email " selecteren, en je krijgt een hele rij met emailproviders, waar je via wap je email kunt checken. Waaronder ook hotmail uiteraard. Succes
ik snap er nix van. Ik heb bij dat mobile.msn gedoe nergens mijn hotmail adres moeten invullen, hoe weet msn nou wanneeer ik een emailtje krijg? HELP ME please?????????
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
Ik heb geen Authorization code ontvangen.
Wat klopt er niet??
Device type:
Digital Cellular Phone
Service Provider:
Genie
Device Phone Number:
0316xxxxxxx
Device e-mail address:
xxxxx@sms.genie.nl
Dit klopt toch?
EN word het dan per mail verstuurt?? SMS?
als het mail is? Hotmail of Genie??
Wat klopt er niet??
Device type:
Digital Cellular Phone
Service Provider:
Genie
Device Phone Number:
0316xxxxxxx
Device e-mail address:
xxxxx@sms.genie.nl
Dit klopt toch?
Als je Genie goed hebt gedaan dan heb je daar al een sms van ontvangen.. later krijg je er dan een van msn.
Maarre: Device Phone Number:
0316xxxxxxx
Daar kun je geen sms op ontvangen
Maarre: Device Phone Number:
0316xxxxxxx
Daar kun je geen sms op ontvangen
Verwijderd
Was je toevallig nog ingelogd via hotmail?Op maandag 28 mei 2001 15:54 schreef TutanRamon het volgende:
ik snap er nix van. Ik heb bij dat mobile.msn gedoe nergens mijn hotmail adres moeten invullen, hoe weet msn nou wanneeer ik een emailtje krijg? HELP ME please?????????
Als je net je hotmail inbox gecheckt hebt, dan ben je bij mobile.msn ook al ingelogd.
Eerst helemaal uitloggen.
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik zou ff dit doen, want dat heb ik gedaan :Op maandag 28 mei 2001 17:33 schreef jordyb het volgende:
Ik heb geen Authorization code ontvangen.
Wat klopt er niet??
Device type:
Digital Cellular Phone
Service Provider:
Genie
Device Phone Number:
0316xxxxxxx
Device e-mail address:
xxxxx@sms.genie.nl
Dit klopt toch?
Bij "service provider", "other" invullen, ipv "genie" want genie is niet degene bij wie jij je abbo hebt, maar kpn, libertel, dutchtone, ben of wie dan ook.
bij je "service number" : "+316 xxxxx" i.p.v. "0316 xxx" , dus geen "0", en wel de "+" ervoor.
"Device email adres" deze krijg je van je provider, ik heb dutchtone, dus weet niet hoe het bij anderen werkt, maar je hebt het emailadres nodig dat je provider je geeft.
Bij dutchtone is dit : "+316gsmnummer@gsm.wanadoo.nl" maar dat moet je toch eerst activeren. ( gsmnummer is dus jouw eigen mobiele nummer
Het kan overigens zijn dat je de sms van msn.mobile met je "activatie-code" nog steeds niet ontvangt. Ik heb het 5 keer opnieuw moeten doen, voor ik hem kreeg.
Probleem aan hun kant, dus niet meteen wanhopen, ff geduld hebben.
Lukt het nog niet? Laat ff weten, ben er morgennacht weer.
Suc6
edit:
Er word een email naar je gsm gestuurd door mobile.msn.com, dit word door je telefoon in meerdere sms-jes gesplitst, bij sommige telefoons staat dat standaard op 1 sms, en dan krijg je de activatie-code niet, omdat de rest van de email wegvalt, stel het aantal sms-jes waarin een email word opgesplitst daarom in op minimaal 3 of meer
Er word een email naar je gsm gestuurd door mobile.msn.com, dit word door je telefoon in meerdere sms-jes gesplitst, bij sommige telefoons staat dat standaard op 1 sms, en dan krijg je de activatie-code niet, omdat de rest van de email wegvalt, stel het aantal sms-jes waarin een email word opgesplitst daarom in op minimaal 3 of meer
Verwijderd
Ok ik snap hem!!
Alleen nog 1 dingetje
Ik heb al een account bij Genie.
Dus dat is makkelijk.
Ik heb een KPN provider.
En jij dutchtone waarom heb jij dan +31gsmnummer@gsm.wanadoo.nl??
Ik heb ook wanadoo als provider (internet)
Ik heb me net geregistreerd bij KPN online.
Alleen nog 1 dingetje
Dus dat is makkelijk.
Ik heb een KPN provider.
Verwijderd
Ik weet ook niet hoe dat zit, als je een dutchtone abbo hebt, word je gsm emailadres gewoon xxx@gsm.wanadoo.nlOp dinsdag 29 mei 2001 14:04 schreef jordyb het volgende:
Ok ik snap hem!!
Alleen nog 1 dingetje
Dus dat is makkelijk.
Ik heb een KPN provider.
Dutchtone en Wanadoo zullen daarin wel samenwerken denk ik.
Verwijderd
Maar heb je dat mail adres zelf ingevult??
Of had je dat al?
Of zoiets??
En krijg je die authorizatiecode per mail/sms??
En als het mail is, welk adres?
Genie? Hotmail?
Of had je dat al?
Of zoiets??
En krijg je die authorizatiecode per mail/sms??
En als het mail is, welk adres?
Genie? Hotmail?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Eigenlijk zoek je dus gewoon gratis SMS....
en om daar nou een topic van een paar jaar oud voor te kicken met een zo'n reply vind ik een beetje overbodig.
Ga eens op http://sms.pagina.nl/ kijken ofzo.
en om daar nou een topic van een paar jaar oud voor te kicken met een zo'n reply vind ik een beetje overbodig.
Ga eens op http://sms.pagina.nl/ kijken ofzo.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()