De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kheb 300W voeding, maar ik heb net de snelheid een ietsiepietsie klein beetje omlaag gehaald, en hij lijkt stabieler.....Op zondag 20 mei 2001 00:32 schreef qless het volgende:
Let er ook op dat dieusb dingen errug veel stroom slurpen...dus probleem met usb bus of pc voeding kan ooknog!
*afkloppen*
Maar weet iemand iets van een patch voor ME?? Het zal heel erg welkom zijn.
En wat betref de
Het klinkt misschien te klein voor woorden, maar wil het toch ff melden.
Toen ik de stekker erin stak (adaptor-->modem) deed ie niks, toen ik er stroom op zette, maar na een beetje gemorrel was alles in orde.
Want je zegt dat je beide lampjes uit zijn, dus ook je power/alarm is uit, kijk daar eens even naar, voordat je naar de software grijpt of je pc reboot.
Edit:
Tiepoo
Edit 2:
Ik heb ethernet, trouwens.
Nieuw, nu met Twitter
Nu blijkt dat als ik een aantal dingen download en de belasting wordt vrij groot, wordt mijn USB "uitgeschakeld". Beide lampjes op de USB modem gaan uit. Als ik dan de verbinding wil verbreken, loopt mijn PC vast, omdat hij de hele modem natuurlijk niet meer kan vinden. Misschien ligt het dan toch aan de energieverbruik.
Nu zit ik te denken (ik heb hier totaal geen ervaring mee), is een USB hub met eigen voeding misschien een oplossing.
Heeft iemand ervaring met zoiets. Please help me, ik ben ten einde raad.
de eerste types waren nogal buggy nl.
Ik heb hem sinds zaterdag, maar ik heb al een oplossing.Op maandag 21 mei 2001 22:09 schreef gelly het volgende:
hoe lang heb je die usb modem al ?
de eerste types waren nogal buggy nl.
Voor de mensen die er interesse in hebben:
Ik heb Mxstream helpdesk gebeld, en er werd mij gevraagd of ik met AMD werk en een VIA chipset op mijn moederbord heb. Nou, dat klopt dus. Werd mij dus verteld dat de USB modem niet werkt op mijn configuratie. Als oplossing werd inderdaad een USB hub aangedragen, welke ik meteen heb aangeschaft.
Nu werkt alles goed, maar ik heb al een aantal telefoontjes gepleegd en een brief gestuurd waarin ik de kosten van de USB hub terugclaim van KPN. Nergens was vermeld dat je zo''n hub nodig zou hebben. Er werd zelfs verteld dat je verder geen apparatuur nodig zou hebben voor een USB modem.
Nu nog afwachten of ik mijn geld terugkrijg. Zo niet, hou ik het bedrag in op de eerstvolgende nota van KPN. Het is toch zeker niet mijn schuld dat de boel niet werkt :?