They made me do it.
Verwijderd
Wat zeikt iedereen toch op Chello, de laatste paar maanden heb ik echt 0 problemen met Chello gehad...Op zaterdag 19 mei 2001 23:22 schreef Schum1 het volgende:
om je alvast te melden: opzeg termijn is een maand
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Greetingz,
-The Sentinel
WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?
Sinds dien alleen maar problemen, maar de laatste 6 maand is alles perfect!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Waar woon je dan en wanneer heb je het aangevraagd?Op zondag 20 mei 2001 11:34 schreef Phantom_ het volgende:
Ik heb maar liefst 7 maanden (ja maanden) moeten wachten.
Reden: onbekend..
They made me do it.
Ik woon in helmond (Noort brabant naast eindhoven)Op zondag 20 mei 2001 11:43 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Waar woon je dan en wanneer heb je het aangevraagd?
Heb het vorig jaar Februari aangevraagd.
Het overhalen van mijn ouders niet meegerekend
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
They made me do it.
Verwijderd
They made me do it.
Verwijderd
Iig ging het bij mij wel zo. Binnen 5 dagen had ik een chell0 abbo.
Gaat hier wel rap, altijd 1,5 mbit
is btw 6 maanden geleje
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- Als je veel tv''s hebt aangesloten maakt dat uit?
- kan je gewoon de kabel splitten naar mijn tv-kaart en naar mijn kabel-modem
They made me do it.
Verwijderd
Geen idee of dit invloed heeft op het kabelsignaal.... mij lijkt van niet.
- kan je gewoon de kabel splitten naar mijn tv-kaart en naar mijn kabel-modem
De kabelmodem staat in principe daar waar de kabel het huis binnenkomt. De wanddoos aldaar heeft 3 aansluitingen, namelijk 1 voor TV, 1 voor radio en 1 voor het kabelmodem. Van het kabelmodem loopt een UTP kabel naar je PC. Valt niets te splitten dus.
Eventueel kun je ervoor kiezen om de modem bij de PC te zetten. Dan wordt ie met coax aangesloten, maar hier zal geen TV signaal opzitten. Voor de TV kaart zul je dus een nieuwe kabel moeten trekken...