3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Niet de moeite waard dus... jammer.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
ik heb me daarvoor aangemeld ( http://tweakers-sms.kno.hm ) maar ik krijg de sms''jes nou niet bepaald real-time.. ze komen gewoon uren later. hebben meer mensen dit probleem of ligt het aan mij
Nou, er zijn 3 nieuwe headlines op T.net, maar heb helemaal nix ontvangen....
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
dat bedoel ik dus....Op zondag 20 mei 2001 10:45 schreef JT het volgende:
Nou, er zijn 3 nieuwe headlines op T.net, maar heb helemaal nix ontvangen....
Yes, wat ben ik blij dat ik geregd heb, hier heb ik wat aanOp zondag 20 mei 2001 10:49 schreef rick_h het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus....
Ecodan warmtepomp
Ach er zitten nog wat foutjes in, maar het idee is leuk. De mensen die voor de notificatie zorgen zijn ook afhankelijk van de gratis SMS services op internet.
Ik had wel een keer dat er ongeveer 3 dagen geen SMSjes meer kwamen, en toen opeens alle SMSjes van 3 dagen achterelkaar verstuurd werden.
Maar voor de rest ben ik er tevreden mee. Ik kijk ook niet bepaald real time naar alle headlines op T.net, dus dat het SMSje wat later komt maakt niet zoveel uit.
Ik had wel een keer dat er ongeveer 3 dagen geen SMSjes meer kwamen, en toen opeens alle SMSjes van 3 dagen achterelkaar verstuurd werden.
Maar voor de rest ben ik er tevreden mee. Ik kijk ook niet bepaald real time naar alle headlines op T.net, dus dat het SMSje wat later komt maakt niet zoveel uit.
Kep nog steeds nix...Op zondag 20 mei 2001 11:16 schreef MOL het volgende:
Overigens werd ik al kwartiertje geleden geSMSed dat: "10:49 Einde van het huidige web in zicht volgens Forrester (6)"
op T.net te vinden was
Ecodan warmtepomp
Ik ben al sinds het begin lid van die service en het ligt er maar net aan met welke delay je ze krijgt. Gister kreeg ik nog een sms-je 8 minuten later dan de posting. soms idd ettelijke uren later.
Maar nou vraag ik me dus af of dat wel zo erg is. Ik ben niet zo iemand die na het lezen van een berichtje meteen een comp op zoekt. Ik wil gewoon geen interessante headline missen. Daar is die sms-dienst echt perfekt voor.
Overigens is de Fokzine.net sms-service echt totaal overbodig, want uit zon headline kan je echt geen wijs. daar moet je het hele verhaal voor lezen.
Maar nou vraag ik me dus af of dat wel zo erg is. Ik ben niet zo iemand die na het lezen van een berichtje meteen een comp op zoekt. Ik wil gewoon geen interessante headline missen. Daar is die sms-dienst echt perfekt voor.
Overigens is de Fokzine.net sms-service echt totaal overbodig, want uit zon headline kan je echt geen wijs. daar moet je het hele verhaal voor lezen.
ja maar het lijkt mij gewoon leuk om op mn werk ofzo toch de headlines te ontvangen.. en als ik alleen ''s avonds iets ontvang als ik al thuis ben heb ik er niet echt veel aan....
heb trouwens vandaag nog helemaal niks gekregen.. (zijn al een stuk of 8 nieuwe headlines..)
heb trouwens vandaag nog helemaal niks gekregen.. (zijn al een stuk of 8 nieuwe headlines..)
Pagina: 1