Ok ik behoor dit toch te weten, maar ik ken de meeste batterijsoorten, maar Polymeer is toch weer wat nieuws?? iemand weet wat en hoe precies hoor ik t graag
NiMh = goedkoop, slijt snel
LiIon = duur, slijt veel minder
LiPolymeer = *heel* duur, schijnt nog minder te slijten, en lichter
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Verwijderd
nog nergens....Op zaterdag 19 mei 2001 22:54 schreef kchong999 het volgende:
8310 ? waar kan ik `m halen
op t28 zit trouwens een polymere batterij die sux ook gaat maar 2 dagen mee ofzo
Heb hem besteld... gereserveerd eigenlijk..Op zaterdag 19 mei 2001 22:54 schreef kchong999 het volgende:
8310 ? waar kan ik `m halen
Verwijderd
zo is dat inderdaad.Op zaterdag 19 mei 2001 19:13 schreef qless het volgende:
NiMh = goedkoop, slijt snel
het voordeel van polymeer is ook dacht ik dat de spreektijd zelf van de toestellen ook langer is, dit omdat dit soort batterijen minder moeten "inspannen" dan een normale accu. Een Ericsson T28s heeft ook dit soort type accu''s. Zoals je daar kan zien is de spreektijd dus procentueel VEEL langer dan een vergelijkbare li-ion accu. Hoe dit mogelijk is, weet ik niet.
Verwijderd
Een Ericsson T28s heeft ook dit soort type accu''s. Zoals je daar kan zien is de spreektijd dus procentueel VEEL langer dan een vergelijkbare li-ion accu.
HELEMAAAAAAL NIET DUS!!!! t28 batt sux
Heb hier dus een t28 liggen en met een volle polymeerbat (die hele dunne) heeft hij 75 uur standby en 2h38 spreektijd.Op zondag 20 mei 2001 21:38 schreef normal888 het volgende:
Een Ericsson T28s heeft ook dit soort type accu''s. Zoals je daar kan zien is de spreektijd dus procentueel VEEL langer dan een vergelijkbare li-ion accu.
weet niet hoe het met andere telefoons is maar die tijden zijn volgens mij iets van 120 uur standby en 1h30 spreektijd ofzo met een veeel grotere accu.
Verwijderd
Ericsson baterij heeft het stand-by nooit echt denderend gedaan, maar is met spreektijd wel altijd goed. Nokia spreektijd zuigt. als je een paar minuten hebt gebeld gaan er meteen uren stand-by tijd af:(
Verwijderd
/me heeft ook een Ericsson T28S met polymeerbatterij.
Als je ziet hoe plat hij is, en toch nog een standbytijd van 50 uur
.
Maakt mij niet uit, ik bel nooit lang achter elkaar, en kan hem altijd ''s avonds opladen.
Als je ziet hoe plat hij is, en toch nog een standbytijd van 50 uur
Maakt mij niet uit, ik bel nooit lang achter elkaar, en kan hem altijd ''s avonds opladen.
ja, klopt.. ik laat hem in de auto of in de thuislader op.. begin juni - juli moet de 8310 leverbaar zijn, .. heb hem iig gereserveerd
Pagina: 1