[BC3] Zijn er al mensen met Cistron?

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wacht zelf op Cistron in Vlaardingen, zal nog wel even duren, maar ik heb geduld... Zijn er mensen die het hebben aangevraagd of al hebben???

They made me do it.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Lees eens de nieuwsgroep cistron.telecom, daar posten regelmatig mensen over hun snelheid met en mening over Cistron ADSL. Er zijn alleen nog maar abonnees in Rotterdam-West en half Delft, maar over een week of 4 worden de eerste mensen in Alphen a/d Rijn aangesloten naar ik heb begrepen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wacht ook al meer dan een jaar op Cistron (in Schiedam). We zitten nog steeds in fase 1 (volgens mij zit iedereen in fase 1)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 13:57 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik wacht zelf op Cistron in Vlaardingen, zal nog wel even duren, maar ik heb geduld... Zijn er mensen die het hebben aangevraagd of al hebben???
Ik woon in Alphen a/d Rijn en had al een jaar geleden aangesloten moeten zijn. Elke maad werd het weer uitgesteld. En nu gaat het dan voor een bepaald gedeelte van Alphen dan ook echt gebeuren (of straks als het juni is toch...:?) Alleen woon ik dus in het andere gedeelte :( Ik stel dus opnieuw mijn geduld maar weer op de proef, maar als je ik jouw was zou ik gewoon als het mogelijk is MX-stream nemen. Als Cistron beschikbaar is stap je na een jaar gewoon over.......

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op zondag 20 mei 2001 02:58 schreef Kruimeltje het volgende:
Ik woon in Alphen a/d Rijn en had al een jaar geleden aangesloten moeten zijn. Elke maad werd het weer uitgesteld. En nu gaat het dan voor een bepaald gedeelte van Alphen dan ook echt gebeuren (of straks als het juni is toch...:?) Alleen woon ik dus in het andere gedeelte :( Ik stel dus opnieuw mijn geduld maar weer op de proef
In de nieuwsgroep zijn al wat stille hints gevallen dat Alphen-Centrum ook niet lang meer gaat duren, ik denk dat dat eind juli wordt of zo.