"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mijn Bosch 509e is een beetje versleten (blijft nog 12uur stand-by) en ik ben aan het uitkijken voor een nieuwe gsm.
Oorspronkelijk had ik gedacht aan de Panasonic GD-92 (licht, klein, eenvoudig, mooi (vrouwelijk)...)
Maar toen ik in de winkel aankwam zag ik daar de Sony J5
staan
.
Qua prijs is het hetzelfde, ook wegen ze ongeveer evenveel, batterij maakt ook geen verschil. Maar welke is de beste keuze? Extra''tjes die niet echt nuttig zijn, zijn altijd leuk.
Mensen die deze toestellen kennen, graag jullie (gegronde) mening.
Kom niet af met een Nokia
, ik wil kwaliteit, voor weinig geld en een gsm waarvan je er geen honderden ziet.
Oh ja, wap kan me weinig schelen.
Kieskeurig e.d. heb ik al bekeken.
Oorspronkelijk had ik gedacht aan de Panasonic GD-92 (licht, klein, eenvoudig, mooi (vrouwelijk)...)
Maar toen ik in de winkel aankwam zag ik daar de Sony J5
staan
Qua prijs is het hetzelfde, ook wegen ze ongeveer evenveel, batterij maakt ook geen verschil. Maar welke is de beste keuze? Extra''tjes die niet echt nuttig zijn, zijn altijd leuk.
Mensen die deze toestellen kennen, graag jullie (gegronde) mening.
Kom niet af met een Nokia
Oh ja, wap kan me weinig schelen.
Kieskeurig e.d. heb ik al bekeken.
J5 heeft een klepje en daar heb je direct het grootste nadeel al te pakken. Ik persoonlijk zou gaan voor die Panasonic. Heerlijk licht en een net iets fijner toetsenbord vind ik. Of je moet jog-dial natuurlijk aanbidden..
Een klepje?Op zaterdag 19 mei 2001 13:53 schreef havana het volgende:
J5 heeft een klepje
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Nee havana had het fout... Maar J5 is kewle phone, heb ik ook zeer tevreden, veel leuke xtra dingetjesOp zaterdag 19 mei 2001 14:01 schreef Ener-G het volgende:
ik denk dat ie de z5 bedoelt
dat is pas een gaaf telefoontje..
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ik geef mijn fout toe
Die Z5 heeft een klepjes en de J5 helemaal niet. Wat dat betreft zou ik zeker voor die Panasonic gaan!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dit bevestig ikOp zondag 20 mei 2001 17:12 schreef White-Dwarf het volgende:
Die Sony J5 is heel lekker, ik heb hem zelf ook. Zeer licht en dun. Net een inlegkruisje. Supermakkelijk ook, simpel menu. Heeft een agenda is heel makkelijk en met icoontjes. Ook in je telefoonboek, hoef je niet meer in de naam te zeggen of het mobiel of thuis nummer is. Hele makkelijke telefoon dus. Ik zou de J5 nemen.
Ik heb die twee gsm''s nog eens goed vergeleken en heb besloten dat de GD-92 beter is voor mij.
De J5 is bijna 2 keer zo groot (l*b*h) als de GD-92. De J5 is echt wel een van de hoogste gsm''s (144mm:().
GD-92 heeft ook POP3, een luidspreker voor groepsgesprekken en kan ook beltonen opnemen. Ik denk dat een voice-memo wel handig kan zijn. Lang leve de 4 kleuren :)lichtjes. En dit is het lichtste toestel dat hier op de markt is.
---In Nederland is het merk Sendo te koop en dat verkoopt nog een lichter toestel, 69g
ipv 78g.---
Spijtig dat ik het leuke scherm, de games en de jog-dial van Sony zal moeten missen.:'(
De J5 is bijna 2 keer zo groot (l*b*h) als de GD-92. De J5 is echt wel een van de hoogste gsm''s (144mm:().
GD-92 heeft ook POP3, een luidspreker voor groepsgesprekken en kan ook beltonen opnemen. Ik denk dat een voice-memo wel handig kan zijn. Lang leve de 4 kleuren :)lichtjes. En dit is het lichtste toestel dat hier op de markt is.
---In Nederland is het merk Sendo te koop en dat verkoopt nog een lichter toestel, 69g
Spijtig dat ik het leuke scherm, de games en de jog-dial van Sony zal moeten missen.:'(
Pagina: 1