Toon posts:

[BC3] eindelijk binnenkort adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goh poehee en ik maar denken dat het nooit zou gebeuren...
ik heb keuze uit 4 providers.

planet
hcc
xs4all
euronet

welke zal ik nemen ?
xs4all bied het meeste voor hetzelfde geld maar ik heb geen ervaringen met deze provider.

Ow ja zal ik mijn isdn verbinding opzeggen en gewoon weer analoog nemen?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik wil niet zeiken ofzo.

Maar er zijn al meer topics over geweest, dus misschien kan je daar wat provider ervaringen in vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
tja die heb ik ook gelezen maar wil gewoon wat nieuwe ervaringen..

Verwijderd

Ik heb sinds kort ADSL via XS4ALL, en dat bevalt tot nu toe prima. Ze bieden het meeste (bsmtp, hostnaam, shelltoegang, grootste newsservers)

Als je wil overstappen van ISDN naar analoog moet je dat doen voor dat je ADSL aanvraagt, en dan kun je pas ADSL aanvragen als je je eerste rekening van de analoge lijn hebt ontvangen. Dat kan zo''n twee maanden duren bij KPN, en dan is er het gevaar dat op het moment dat je dan eindelijk kan aanvragen de centrale alweer vol zit en je een nog langere tijd moet w8en

Verwijderd

[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=welke adsl provider"]Zoeken naar ''welke adsl provider''[/url]
Op zaterdag 19 mei 2001 12:12 schreef jodry het volgende:
tja die heb ik ook gelezen maar wil gewoon wat nieuwe ervaringen..
Heel leuk, maar er is niets veranderd. (behalve dat bijv. sonera eruit gestapt is, maar die werd toch al niet geadviseerd :))
1048 topics en je kunt er niet een van je gading vinden?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
euhm,
je moet letten op de service en andere toegevoegde waarde(s). In Snelheid is toch nauwelijk tot geen verschil.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Lees de FAQ eens, daar staat het precies in!

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1