I want to live forever, so far.. so good.
Hieronder staan de gegevens van uw upload.
Bestandsgrootte: 1612 Kbytes
Benodigde tijd: 68.1 seconden
Behaalde upload snelheid: 189 Kbit/Sec
23.7 KByte/sec
3.0 x ISDN
De door u behaalde snelheid is: hoger dan mogelijk
De door u behaalde upload snelheid is hoger dan 16Kbyte/sec. U bent dus sneller dan de standaard chello aansluiting mogelijk maakt. Uw meting is daarom niet geldig en wordt daarom niet in de database verwerkt.
Hebben jullie dit ook?
ik heb een cornerstone CM200
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bestandsgrootte: 769 Kbytes
Benodigde tijd: 13.8 seconden
Behaalde upload snelheid: 445 Kbit/Sec
55.6 KByte/sec
6.9 x ISDN
De door u behaalde upload snelheid is hoger dan 16Kbyte/sec. U bent dus sneller dan de standaard chello aansluiting mogelijk maakt. Uw meting is daarom niet geldig en wordt daarom niet in de database verwerkt.
Dit is vanaf mijn werk
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
34 Mbit netwerkOp zaterdag 19 mei 2001 11:09 schreef rjwonder2000 het volgende:
ja, wat voor aansluiting hebben jullie daar eigenlijk?
maar wordt bijna massaal in gebruik genomen door de interne database...
Hoe hebben jullie de upload van chello boven de 16 k/s gekregen? En waar krijg je de mededeling dat de upload niet wordt opgenomen in "de database"?
Je gaat me toch niet vertellen dat dit allemaal stoere praat is van Chello medewerkers die vanaf "de centrale" WORD bestandjes naar huis toe ICQ''en....
**Type-O**
IK kom boven de 16kbyts, omdat mijn modem niet begrensd isOp zaterdag 19 mei 2001 11:37 schreef Zerveza het volgende:
En nu dat ik het ook begrijp...
Hoe hebben jullie de upload van chello boven de 16 k/s gekregen? En waar krijg je de mededeling dat de upload niet wordt opgenomen in "de database"?
Je gaat me toch niet vertellen dat dit allemaal stoere praat is van Chello medewerkers die vanaf "de centrale" WORD bestandjes naar huis toe ICQ''en....
**Type-O**
Bij de snelheidstest van Chello
Ik werk nie tbij Chello, warbringer wel. Iedere nieuwe abonnee krijgt zo''n modempie
Verwijderd
thxOp zaterdag 19 mei 2001 16:47 schreef rjwonder2000 het volgende:
http://test.net.upc.nl/
Benodigde tijd: 43.9 seconden
Behaalde upload snelheid: 113 Kbit/Sec
14.2 KByte/sec
1.8 x ISDN
De door u behaalde snelheid is: goed
Op dit moment heeft u een goede upload snelheid
Goed?? Pardon??Lancity :r:r
Benodigde tijd: 99.0 seconden
Behaalde upload snelheid: 79 Kbit/Sec
9.9 KByte/sec
1.2 x ISDN
De door u behaalde snelheid is: redelijk
Op dit moment is uw upload snelheid voldoende
Nou mooi is dat
1.2x ISDN pffffff
Chello - Com21 - Spijkenisse (R''dam)
mxstream is leuk en aardig hoor, met downloaden jah (hier alleen casema kabel..)
maar up is 64kbit
Maar goed, ook ik heb Chello, zit hier erg dicht bij het knooppunt, waar alles bijeenkomt uit heel Zaanstad. Uploaden max. 30Kb/s. Maar downloaden max. 1500Kb/s. (Kilobyte!) Uiteraard haal ik dat niet vaak, maar komt toch wel 3á4x per week voor, gister bestand van 30Mb met 532Kb/s gemiddeld binnen, zal volgende keer ff screenshot maken, bestand was in iets meer dan 1 minuut binnen. I (L) Chello
Heb overigens geen flauw idee welk modem ik heb, is al zo''n 1, jaar oud, en schijnt 25Mbps max aan te kunnen, alleen de chello lijntjes niet.
Verwijderd
Je moet die download metertjes niet geloven.Op dinsdag 22 mei 2001 07:09 schreef WieMie het volgende:
Collega? RonaldMcdonald?
Maar goed, ook ik heb Chello, zit hier erg dicht bij het knooppunt, waar alles bijeenkomt uit heel Zaanstad. Uploaden max. 30Kb/s. Maar downloaden max. 1500Kb/s. (Kilobyte]
Verwijderd
Benodigde tijd: 246.3 seconden
Behaalde upload snelheid: 118 Kbit/Sec
14.7 KByte/sec
1.8 x ISDN
De door u behaalde snelheid is: perfect
Op dit moment heeft u een perfecte upload snelheid
Mwa inderdaad niet slecht, maar het mag wel wat hoger worden.
Verwijderd
Zo doe ik dat ook, ik download een grote file, en bereken het gemiddelde na een paar minuten downloaden. Verder let ik niet op uitschieters die door het download programma worden weergegeven, omdat die te maken kunnen hebben met gebufferde gegevens. Zo had mijn 56k modem wel eens uitschieters naar 18 KB/s , vooral aan het begin van een download, dat zou heel knap zijn, als een 56Kbit/s modem 144 Kbit/s haalde.Op dinsdag 22 mei 2001 09:27 schreef WieMie het volgende:
Goed, ik geloof die metertjes niet, 30mb in een minuut, ehm, hoesnel is dat? ehm 30/60 is 0,5 Mb per seconde....
Voor bytes kun je beter een B gebruiken omdat een b voor bits bedoeld is
Verwijderd
Het doet er echt niet toe of je clakbij een knooppunt zit of niet. Zou graag zo''n plaatje willen zien included with dumeterOp dinsdag 22 mei 2001 07:09 schreef WieMie het volgende:
Collega? RonaldMcdonald?
Maar goed, ook ik heb Chello, zit hier erg dicht bij het knooppunt, waar alles bijeenkomt uit heel Zaanstad. Uploaden max. 30Kb/s. Maar downloaden max. 1500Kb/s. (Kilobyte!) Uiteraard haal ik dat niet vaak, maar komt toch wel 3á4x per week voor, gister bestand van 30Mb met 532Kb/s gemiddeld binnen, zal volgende keer ff screenshot maken, bestand was in iets meer dan 1 minuut binnen. I (L) Chello
edit:
Heb overigens geen flauw idee welk modem ik heb, is al zo''n 1, jaar oud, en schijnt 25Mbps max aan te kunnen, alleen de chello lijntjes niet.
Verwijderd
Benodigde tijd: 75.2 seconden
Behaalde upload snelheid: 104 Kbit/Sec
13.0 KByte/sec
1.6 x ISDN
De door u behaalde snelheid is: goed
Op dit moment heeft u een goede upload snelheid
Ben er tevree mee
En mn downstream is perfect volgens Chello
En dat vind ik te weinig.
Verwijderd
dat komt omdat oa. IE al downloadt voordat je ''ok'' zegtOp dinsdag 22 mei 2001 15:18 schreef Niwreh het volgende:
[..]
Zo had mijn 56k modem wel eens uitschieters naar 18 KB/s , vooral aan het begin van een download, dat zou heel knap zijn, als een 56Kbit/s modem 144 Kbit/s haalde.
Alhoewel het ook andere oorzaken kan hebben (zo haalde ik ooit 800 mbyte/sec bij casema, bwoehahaha ja vast wel)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
148.7 KByte/sec
18.6 x ISDN
De behaalde snelheid is: perfect
Conclusie: Op dit moment heeft u een perfecte download snelheid
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 64.69 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 9619 Kbytes
Client software Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Ik heb 10 miljoen bytes test bestand aangevinkt !!
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Oke... ik heb vals gespeeld... Eerst op download drukken... dan cancel en dan weer resumen... Pakt ''ie ''t eerste stuk van de HD, en dat gaat best rap
Verwijderd
Upload resultaat
Bestandsgrootte: 2441 Kbytes
Benodigde tijd: 82.0 seconden
Behaalde upload snelheid: 238 Kbit/Sec
29.8 KByte/sec
3.7 x ISDN
K staat voor 1024. dus KByte is 1024 bytes, gelijk aan 8196 bits.
Het door u geuploade bestand (httpdownload.zip) is nu verwijderd van onze server.
Benodigde tijd: 243.1 seconden
Behaalde upload snelheid: 92 Kbit/Sec
11.6 KByte/sec
1.4 x ISDN
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Verder DAP gebruikt, maar niet vooraf gebufferd. ICQ is kleine file, dus gem. laag, heb eerst stopwatch gestart, toen DAP. Morgen eens file van 30MB proberen.
133.0 KByte/sec
16.6 x ISDN
De behaalde snelheid is: goed
Conclusie: Op dit moment heeft u een goede download snelheid
Tijdstip van de meting 2001-05-24 13:33:10
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 6.24 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 830 Kbytes
Client software Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Chello begint het al te leren
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
152.8 KByte/sec
19.1 x ISDN
I just love chello...
Verwijderd
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden. Neem dan een satellietverbinding, gaat een stuk sneller. Kost ook de nodige centjes, maarja dat heb jij er wel voor over.Op zondag 20 mei 2001 21:51 schreef RonaldMcDonald het volgende:
Bestandsgrootte: 976 Kbytes
Benodigde tijd: 99.0 seconden
Behaalde upload snelheid: 79 Kbit/Sec
9.9 KByte/sec
1.2 x ISDN
Nou mooi is dat
1.2x ISDN pffffff
Chello - Com21 - Spijkenisse (R''dam)
155.3 KByte/sec
19.4 x ISDN
============================
Bestandsgrootte: 976 Kbytes
Benodigde tijd: 66.2 seconden
Behaalde upload snelheid: 118 Kbit/Sec
14.8 KByte/sec
1.8 x ISDN
De door u behaalde snelheid is: perfect
Op dit moment heeft u een perfecte upload snelheid