Verwijderd

Topicstarter
Zag dat onderwerp staan, maar gesloten. Wil toch nog ff zeggen dat het wel degelijk kan. Is ook vrij simpel uit te leggen. Kijk met welke 3 zendmasten de telefoon verbonden is en, bepaal het kruispunt en je hebt een positie. Dit wordt ook gewoon gedaan. Die zendmasten kunnen trouwens nog veel meer, zoals bijvoorbeeld je snelheid bepalen. Als je in de auto zit, zal je nooit inloggen op de kleinere masten met minder bereik, omdat je dan teveel switcht. Dit wordt gewoon aan de hand van je snelheid bepaald.
Mensen met Nokiatelefoons moeten de netmonitor maar eens aanzetten, kan je veel van leren, zoals bijvoorbeeld info over de 8 sterkste palen in de buurt van de telefoon.

Mzzl Goldfish

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 19 mei 2001 00:23 schreef Goldfish het volgende:
Mensen met Nokiatelefoons moeten de netmonitor maar eens aanzetten, kan je veel van leren, zoals bijvoorbeeld info over de 8 sterkste palen in de buurt van de telefoon.
Ik heb dus een Nokia 6150 met IRDA functie, hoe zet ik die Net Monitor aan via mijn laptop?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Kan met bijna alle software. Doe het zelf altijd met Logomanager. Heb de links naar je gemeeld.

Mzzl Goldfish

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:39
hoe zet je het dan aan bij een nokia 6210 :)

ps kan je me de links ook ff mailen
mech_roc@yahoo.com en kan je ook zegge wat je allemaal moet aanzette

Verwijderd

Topicstarter
Btw, het kan op de meeste telefoons, maar die van Nokia is het uitgebreidst.

Verwijderd

Topicstarter
Voor alle duidelijkheid, het aanzetten van Netmonitor kan op alle Nokia''s, maar wel alleen als je een verbinding met je PC hebt (IR of kabeltje). Kan je dus geen code geven of zo, waarmee hij aangaat ofzo.

Mzzl Goldfish

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 19 mei 2001 10:06 schreef Goldfish het volgende:
Kan met bijna alle software. Doe het zelf altijd met Logomanager. Heb de links naar je gemeeld.

Mzzl Goldfish
ken je die links ook ff naar mij sturen :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Netmonitor aanzetten is IMO geenszins illegaal, je zou het dus ook hier uit kunnen leggen :)
(anders blijven er 1000 mensen vragen of je ze wilt mailen én dit forum is juist om kennis te delen, toch?)

Verwijderd

ik heb die netmonitor al een tijdje op mijn telefoon (ging perongelijk) maar ik snap er geen fuck van, kan ik moet die netmon ook zien waar ik me ergens bevind? in coordinaten natuurlijk... En waar zie je die 8 palen dan?

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:39
ja dat vat ik eigenlijk ook niet echt :?

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
IDD..

ik znap er nl. ook helemaal niets van. het is best lastig.. je moet een code invoeren ofzo..en als je de verkeerde invoert, dan screw je je telefoon.. Niet echt fijn dus..

Kan iemand zeggen wat je wel kan intoetsen, en waar je dan ook nog iets aan ehbt??

Verwijderd

wat hebbie eigenlijk aan die monitor ik snap er geen hout van !!!!

Verwijderd

als goudvisje nou ff antwoord geeft, op het moment heb ik nl helemaal geen ontvangst, ik wil dus wel eens weten welke 8 palen er down liggen op het moment....
Pagina: 1