raar is zo gek nog niet !
Verwijderd
Op allerlei sites
Zoals kaartenhuis.nl d8 ik, en Bluemountain.com
Trouwens: Liedjes zijn STRONT vervelend, dat je dat maar FF weet !
Zoals kaartenhuis.nl d8 ik, en Bluemountain.com
Trouwens: Liedjes zijn STRONT vervelend, dat je dat maar FF weet !
ja ik vind het ook vervelend hoor maar is voor mijn zus dus....
maar kan j nergens zo''n kaart sturen en dan van je eigen mp3 list een liedje aan hangen
en is er ook een site met meer oudere liedjes ( om presies te zijn zoek ik Madonna - Like a prayer )
maar al het zo niet kan stuurt ze maar een mailtje en dan als attechment
maar kan j nergens zo''n kaart sturen en dan van je eigen mp3 list een liedje aan hangen
en is er ook een site met meer oudere liedjes ( om presies te zijn zoek ik Madonna - Like a prayer )
maar al het zo niet kan stuurt ze maar een mailtje en dan als attechment
Verwijderd
Of zelf een flash ding maken, of doet ze weer moeilijkmaar al het zo niet kan stuurt ze maar een mailtje en dan als attechment
Jammer genoeg willen vrouwen nooit dingen aannemen, omdat zij vrouw zijn weten ze het beter
kijk jij snapt het tenminste
ze ging zeuren over dat haar vriendinnen het dan niet kunnen openen en zo dus ik doe het maar op de mail mannier
thnx annyway
ze ging zeuren over dat haar vriendinnen het dan niet kunnen openen en zo dus ik doe het maar op de mail mannier
thnx annyway
Verwijderd
Een .exe van laten rammelen...Op vrijdag 18 mei 2001 19:19 schreef thedjin het volgende:
kijk jij snapt het tenminste
thnx annyway
Misschien http://foute.e-cards.pagina.nl ?
Pagina: 1