Toon posts:

[BC3] Nieuwe Nokia 3310 twee weken weg :,(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Woensdag een Nokia 3310 gekocht, blijft ''ie constant hangen en zichzelf afsluiten :(. Dus terug naar de winkel, paketje weer netjes ingepakt enzo...

>Heeft U hem al gebruikt? (DUH |:()
<Ja...
>Dan kan ik ''m niet ruilen, prepay pakketen ruilen wij niet, ik kan ''m opsturen voor reparatie, dan issie maximaal 2 weken weg...

Damn! Kan ik ''m eerst niet eens gebruiken, en dan kan ik nog 2 weken wachten ook :(...

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 15:54
2 weken.....hmm...lachertje.

Ik had mijn nokia, een 6210, 3 weken en toen deed ie het niet meer. Terug gestuurd, ook met de mededeling dat het 3 a 4 weken ging duren. Duurde uiteindelijk bijna 3 maanden!!!!

Na een paaar boze belletjes heb ik een nieuwe gekregen. Maar bel iig niet naar de winkel zelf, maar naar het hoofdburo!

Succes;)

Handtekening

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:35
Wel wel,
toch maar even een verhaaltje doen over de Nokia''s...

In een gsm-winkel waar een vriend van mij werkt hadden ze in april 90 Nokia''s 3310 verkocht, 72 ervan zijn teruggekomen.
Viel uit, blokkeerde bij SMS''en, knoppen die niet gaan, schakelt in zonder PIN te moeten invoeren...

Zij hebben daar een garantie dat je een nieuwe krijgt als hij de eerste 14 dagen defect gaat. Sommige mensen hebben 2 defecte toestellen in hun handen gekregen, die werden woedend ;)

Dat versta ik wel, want ze geven tenslotte meer geld uit om een Nokia te hebben. De mensen denken nog altijd dat Nokia hogere kwaliteit levert dan de andere merken.
Zeker niet in vgl met de prijs |:(

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:04

4POX

Everybody is wired

Op vrijdag 18 mei 2001 15:34 schreef ^@cer het volgende:

>Dan kan ik ''m niet ruilen, prepay pakketen ruilen wij niet, ik kan ''m opsturen voor reparatie, dan issie maximaal 2 weken weg...
Ik geloof dat dat een beetje tegen de wet is . Je koopt een stuk elektronica wat fout is .. En dat moet je zonder problemen binnen 8 dagen kunnen ruilen.. correct me if i''m wrong

AKA Rinkel weblog

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je geregistreerd staat bij Club Nokia kan je beter langsgaan bij een Nokia Service Point. Daar proberen ze je toestel direct te repareren en als dat niet lukt krijg je meestal direct een vervangend toestel mee.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Op zaterdag 19 mei 2001 15:40 schreef Sibbe het volgende:
Wel wel,
toch maar even een verhaaltje doen over de Nokia''s...

In een gsm-winkel waar een vriend van mij werkt hadden ze in april 90 Nokia''s 3310 verkocht, 72 ervan zijn teruggekomen.
Viel uit, blokkeerde bij SMS''en, knoppen die niet gaan, schakelt in zonder PIN te moeten invoeren...

Zij hebben daar een garantie dat je een nieuwe krijgt als hij de eerste 14 dagen defect gaat. Sommige mensen hebben 2 defecte toestellen in hun handen gekregen, die werden woedend ;)

Dat versta ik wel, want ze geven tenslotte meer geld uit om een Nokia te hebben. De mensen denken nog altijd dat Nokia hogere kwaliteit levert dan de andere merken.
Zeker niet in vgl met de prijs |:(
Nog zo''n onzinverhaal......net als dat ''gratis'' bellen (andere topic)...
Wij hebben echt honderden 3310''s verkocht waarvan er misschien hooguit 2 kapot gegaan zijn!
Het ligt er zeker aan dat je uit België komt: vast last van verkeerde aardstralen. ;)

• Sibbe
Nee, echt geen onzin :(.
Zal waarschijnlijk wel ergens een hele hoop gsm''s geweest waarvan de kwaliteitscontrole niet zo goed uitgevoerd was (en dus de productiefouten niet opgemerkt). Of denk je dat ze daar nog tijd voor hebben, de vraag naar die 3310''s is gewoon veel te hoog.
''k Dacht dat Nokia dat ergens meegedeeld heeft.

In een andere winkel raadden ze mij Nokia af, omwille van ''allerlei problemen''.

Gelijk hoe je het draait of keert, Nokia gsm''s zijn veel duurder in vgl met andere merken.
Denk maar aan de 3210, zonder triller en nog verkopen aan minimum 333 gulden (6000bfr). :r
Zelfde met de 5110 (zwaar, groot, ook geen triller) aan 277 gulden (5000bfr).:r

Niets voor mij.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-03 04:25

qless

...vraag maar...

Nokia is inderdaad duurder, maar normaal gezien wel beter:
-langer standby tijd (mijn 6210 houdt het makkelijk 1 week vol (dag en nacht aan!))
-makkelijk bediening
-etc..

en ja, 3310 serie heeft een aantal problemen, voornamenlijk software (alles voor 4.24 )

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

Topicstarter
Tja, me telefoon is nou al weg :(. Hoop dat het niet zo lang gaat duren, ik vond het dus ook wel onzin dat als ik iets verkeerds koop, dat ik er dan uiteindelijk voor opdraai... Maar het zag er niet naar uit dat die winkel ''m nog wou ruilen, dus had ik ''m maar laten opsturen...

edit:

Zul je altijd zien dat ''ie het straks nog niet goed doet, in dat geval zeg ik dat ze ''m maar moeten ruilen, anders stap ik naar de consumentenbond, die houden geloof ik wel van een goed verhaal :9.

• Gash
[b]

edit:

Zul je altijd zien dat ''ie het straks nog niet goed doet, in dat geval zeg ik dat ze ''m maar moeten ruilen, anders stap ik naar de consumentenbond, die houden geloof ik wel van een goed verhaal :9.
In principe moet je de winkelier 3 x de kans geven om je telefoon naar behoren te laten repareren.
Wanneer hij het dan nog niet goed doet kun je een nieuw toestel krijgen of het aankoopbedrag terugvragen.
Zo zijn de regels.........:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 16:25 schreef Gash het volgende:

[..]

In principe moet je de winkelier 3 x de kans geven om je telefoon naar behoren te laten repareren.
Wanneer hij het dan nog niet goed doet kun je een nieuw toestel krijgen of het aankoopbedrag terugvragen.
Zo zijn de regels.........:)
3 x 2 weken is bijna twee maanden dan heb je wel erg ver vooruit betaald als het ding in de verpakking al kapot was... Ik heb dus echt niks kapot gemaakt he, hij was al zo in de verpakking... Gelden die regels dan ook? Anders :r ik op die regels!

• Gash
Een DOA (Death On Arrival) dient inderdaad direct omgeruild te worden.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 16:41 schreef Gash het volgende:
Een DOA (Death On Arrival) dient inderdaad direct omgeruild te worden.
Hmmmm... Denk je dat ik nog terug zou kunnen gaan nou ik deze dingen weet, om alsnog een nieuwe te vragen, en dat hun gewoon die andere houden als ''ie terugkomt van de reparatie. Of heb ik, door ''m op te laten sturen, m''n kansen verspeeld, en moet ik nu maar wachten tot ''ie terugkomt?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 mei 2001 14:24 schreef Balboa het volgende:
2 weken.....hmm...lachertje.

Ik had mijn nokia, een 6210, 3 weken en toen deed ie het niet meer. Terug gestuurd, ook met de mededeling dat het 3 a 4 weken ging duren. Duurde uiteindelijk bijna 3 maanden!!!!

Na een paaar boze belletjes heb ik een nieuwe gekregen. Maar bel iig niet naar de winkel zelf, maar naar het hoofdburo!

Succes;)
Die man in de winkel zei trouwens dat ''ie verwachte dat het maar 1 week zou duren maar hij zei dat ik maar op 2 weken moest rekenen omdat het kan uitlopen of zoiets, dus wat dat betreft geloof ik ''m wel...
''t Kan natuurlijk ook een smoesje zijn, zodat ik het ding op zou laten sturen, en niet verder ging zeuren over dat ''ie eigenlijk wel moest ruilen... Als het dat is is het ''m goed gelukt |:( Maar daar zie ik die mensen nou ook weer niet voor aan...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 19 mei 2001 18:35 schreef Sibbe het volgende:
Gelijk hoe je het draait of keert, Nokia gsm''s zijn veel duurder in vgl met andere merken.
Denk maar aan de 3210, zonder triller en nog verkopen aan minimum 333 gulden (6000bfr). :r
Ik heb dus een 3210, maar nooit problemen gehad. Hij heeft misschien een bug inde software, maar verder is ie perfect.
Triller kun je er zo in zetten hoor! :P

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Sibbe
Op zondag 20 mei 2001 17:53 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Ik heb dus een 3210, maar nooit problemen gehad. Hij heeft misschien een bug inde software, maar verder is ie perfect.
Triller kun je er zo in zetten hoor! :P
Ik zei niets over softwareproblemen bij de 3210 hoor. En je kan er idd een triller insteken, maar dan betaal je nog eens extra :r.

Verwijderd

Topicstarter
Sibbe, afgezien van dat probleempje met die software vond ik die Nokia 3310 wel al een vet fijnere telefoon dan andere die ik welleens geprobeert heb (van vrienden enzo)...

Verwijderd

ik heb geen enkel probleem, software versie 04.02

alleen floept er in m''n broekzak de toetsenbord vergrendeling nog wel eens vanaf :(

is wel een van de betere softwareversies heb iki het idee.. :)

• Gash
Op zondag 20 mei 2001 17:10 schreef ^@cer het volgende:

[..]

Hmmmm... Denk je dat ik nog terug zou kunnen gaan nou ik deze dingen weet, om alsnog een nieuwe te vragen, en dat hun gewoon die andere houden als ''ie terugkomt van de reparatie. Of heb ik, door ''m op te laten sturen, m''n kansen verspeeld, en moet ik nu maar wachten tot ''ie terugkomt?
Je bent in eerste instantie akkoord gegaan met reparatie, dus nu zul je nog even moeten wachten.
In het vervolg hoef je echter niet met hun smoesjes akkoord te gaan: gewoon een nieuw produkt eisen of je geld terug, zoniet dan heb je altijd nog de consumentenbond.
Er zijn maar weinig winkeliers die dan nog steeds eigenwijs zijn...... >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, tnx :)
Pagina: 1