Verwijderd
Hey mensen,
(ik heb tegelijkertijd een lijntje openstaan naar Planet nadat ik door KPN doorverwezen was (kastje, muur).)
Maar jullie weten het vast ook!
De LINE brand constant groen op het modem, dwz ik heb verbinding met de centrale (toch?).
Als ik nu het vpndialertje draai krijg ik error 691, disconnected user/pwd geneuzel.
Maar user/pwd kloppen alsmede de settings.
Ik heb de laatste W98ME fix, modem update en script uitgevoerd.
Wat denken jullie dat er verkeerd is?
(ik heb tegelijkertijd een lijntje openstaan naar Planet nadat ik door KPN doorverwezen was (kastje, muur).)
Maar jullie weten het vast ook!
De LINE brand constant groen op het modem, dwz ik heb verbinding met de centrale (toch?).
Als ik nu het vpndialertje draai krijg ik error 691, disconnected user/pwd geneuzel.
Maar user/pwd kloppen alsmede de settings.
Ik heb de laatste W98ME fix, modem update en script uitgevoerd.
Wat denken jullie dat er verkeerd is?
Oftwel verkeerde username en/of password
misschien moet je achter je username @providernaam-adsl-basic zetten ofzo...
misschien moet je achter je username @providernaam-adsl-basic zetten ofzo...
Heah what?!?? O, signature??
Welke provider heb je?
Als het xs4all is, moet je achter je loginname @xs4all-basic/fast( * )-adsl zetten, daar kwam ik vandaag ook achter.
Voor de rest hoef je niks te wijzigen aan je pass.
Dan moet het lukken, lijkt me, iig suc6.
( * )afhankelijk van welke abbo je hebt.
Edit:
Ow ja, over de LINE, op pagina 24 van de manual staat precies omschreven of je contact hebt met de provider of je modem.
Als het xs4all is, moet je achter je loginname @xs4all-basic/fast( * )-adsl zetten, daar kwam ik vandaag ook achter.
Voor de rest hoef je niks te wijzigen aan je pass.
Dan moet het lukken, lijkt me, iig suc6.
( * )afhankelijk van welke abbo je hebt.
Edit:
Ow ja, over de LINE, op pagina 24 van de manual staat precies omschreven of je contact hebt met de provider of je modem.
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Check in de settings eens of ''Gecodeerd wachtwoord vereisen'' en ''Gegevenscodering vereisen'' wel uit staan.
ME zet die standaard aan bij een vpn-verbinding, merkte ik vanochtend, en XS4All gaf toen ook die 691 melding. Uitzetten was bij mij de oplossing.
ME zet die standaard aan bij een vpn-verbinding, merkte ik vanochtend, en XS4All gaf toen ook die 691 melding. Uitzetten was bij mij de oplossing.