[BC3] spam

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoe kom ik toch aan al die spamberichten? vooral bij HOTMAIL krijg ik allerlei dental plans, enlarge your penis en debt consolidation onzin.

Op welke manier kan ik iets doen tegen spam? Is er geen internetsite waar je ongewenste mailtjes naartoe kan sturen of kan de postmaster van zo''n site niets doen?

anders is het misschien een leuk idee om een soort anti spam community op te richten: je maakt a la napster een klein programmaatje resident in je geheugen dat wordt gekoppeld aan een e-mail account. Wanneer iemand nu last heeft van spam, kan hij/zij in zijn mailbox met de rechter muisknop een spam actie starten. iedereen die bij het netwerk is aangesloten stuurt dan een mailtje naar de vervelende spammer. *D

een soort community mailbomb
is dit een stom idee?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Je geeft zelf al aan waar het grootste probleem zit: Hotmail. Die emaildienst is niet voor niets gratis en ook al zegt Microsoft van niet, spammen gebeurt gewoon heel veel bij Hotmail.

Ik gebruik Hotmail voor al mijn registraties, bij Internetsites e.d. -> daar krijg je ook vaak spam van... Daarnaast heb ik een normale emailbox voor niet-spam. Ik krijg zelden spam op dat account.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

En dan kun je ook nog van die "aardige" vrienden hebben die jou opgeven voor al die shit....

• Wessel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik had dat ook maar nu nauwelijks nog.

Gewoon op de block sender lijst zetten.