[BC3] betalen voor napster...

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
Napster komt met betaalsite

AMSTERDAM (DFT) - Napster gaat mikken op de betalende klant. ''Wees er als eerste bij om die de nieuwe ledenservice te proberen'', was de boodschap op de site van Napster donderdag.
Naast deze boodschap is een inschrijfformulier te vinden waarop naam en e-mail ingevuld dienen te worden. Eerder deden geruchten de ronde dat een abonnement tussen de $5,95 en $9,95 per maand zou gaan kosten voor een nieuwe service die in juli ''live'' zou gaan.
De plannen om een betaalsite te openen kwamen naar voren nadat een Amerikaanse rechter Napster gebood alle titels die beschermd worden door copyrights te verwijderen van de site.

op zich heb ik er best 15 piek per maand voor over, Maar, dan moet ik wel 99% van de muziek die ik zoek kunnen vinden.

* BitByter vindt het niet meer dan normaal :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heel leuk en interessant, maar er zijn genoeg gratis diensten. Dus dacht het niet. Tenzij ze f0,10 per nummer vragen. Snel zijn, alles hebben. Dan wel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen