ik heb de a2618s
je moet hem naar achteren buigen.
inet tevaak eraf halen dan gaat ie er niet meer op
dit is niet zo bij de t28sOp donderdag 17 mei 2001 19:38 schreef paparoach het volgende:
ik heb de a2618s
Probeer eens een Nokia 3210 of 3310 of 3330 te kopen i.p.v. een k*tmerk
zoals eric$$on !
Die hebben namelijk geen antennes.
PS.: waarom wil je er die antenne af ?
PS.: waarom wil je er die antenne af ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Flink klote als je een phone zonder antenne heb hoor... Believe me, ze hebben wel antenne''s anders wordt er weinig gebeld denk ik...Op donderdag 17 mei 2001 20:19 schreef VikingSoft het volgende:
Op donderdag 17 mei 2001 20:51 schreef achappey het volgende:
[..]
Flink klote als je een phone zonder antenne heb hoor... Believe me, ze hebben wel antenne''s anders wordt er weinig gebeld denk ik...
Duh, ... dat weet ik ook hoor ! 
De antenne zit, als je de cover er van doet, net boven de batterij. Dat grijze ding die boven dat zwarte ding zit is dan ook de antenne.
Ik bedoelde enkel maar dat die geen externe antenne hebben maar een interne.
De antenne zit, als je de cover er van doet, net boven de batterij. Dat grijze ding die boven dat zwarte ding zit is dan ook de antenne.
Ik bedoelde enkel maar dat die geen externe antenne hebben maar een interne.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
jonge....met antenne heb je al slecht ontvangst (ook met libertel), laat staan als je je antanne gaat afzagen
Pagina: 1