[BC3] 2 mensen elkaar mobiel laten bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.082 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik heb hier een grapjas (vriend) welke een leuk geintje laat zien, pakt zijn Nokia 3210 (Ben) toets hele hoop onzin in en vervolgens gaat mijn telefoon, normaal. Nu zie ik het nummer van een andere vriend, hij belt mij. Probleem is hij ziet hetzelfde, ik zou hem bellen. opnemen is niet mogelijk. Leuk zo''n geintje, maar wil dit zelf ook, is vast heel simpel, search vind niks.

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 16:58

Mark_640

In my memory

Ehh, ''t is niet echt duidelijk zo wat je nou precies bedoelt... ;)

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
het gaat er dus om dat ik met mijn toestel 2 mensen elkaar kan laten bellen. Ik wil graag weten hoe.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kan wel 2 telefoons bij elkaar houden. Dan heb je hetzelfde effect.

8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Vraag hem :) :?

Is misschien wel leuk, maar je kan er ook gemene dingen mee uithalen [ex''en elkaar laten opbellen ofzo]

Verwijderd

Ja, waarom vraag je het het niet en post je het dan hier? Ben ook wel benieuwd. :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja ik wil het ook wel weten
kun je toch "leuke" dingen mee doen >:)!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:33
conferentie call
dus! gesprek in de wacht zetten , vervolgens naar het menu gaan en een converentie ( max 8 personen ) nemen
dan het volgende nummer kiezen en naar elkaar doorschakelen ( jij zit er tussen dan )
praten met zijn 3en of 8en

American Express vraagbaak

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 20:55 schreef Stinger_Ventura het volgende:
conferentie call
dus! gesprek in de wacht zetten , vervolgens naar het menu gaan en een converentie ( max 8 personen ) nemen
dan het volgende nummer kiezen en naar elkaar doorschakelen ( jij zit er tussen dan )
Allemaal op jouw kosten?
Dus 8x zo snel gaat je rekening omhoog?

Verwijderd

ja die 8 x zo snel omhoog :(

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jah lol is tegenwoordig duur :P
je kan dan denk ik wel meeluisteren >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 17 mei 2001 20:55 schreef Stinger_Ventura het volgende:
conferentie call
hhm dat klopt volgens mij niet helemaal met het verhaal. En dan vooral niet Qua nummerweergave enzo. Want je ziet dan echt niet het nummer van de andere conference beller op het scherm van de gebelde, maar gewoon het nummer van degene die het geintje uithaalt (of geen nummer igv geen nummerweergave aan hebben staan natuurlijk).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
HUH? :?

Op die manier kan je dus 2 mensen de indruk laten wekken dat ze door elkaar gebeld worden!! Alleen komt er geen verbinding tot stand, en dus zullen ze elkaar gaan terugbellen, om te vragen wattter nou eigenlijk was!! :o

Leg eens uit hoe dat in z''n werk zou moeten gaan, want volgens mij kannet niet..

Kannet wel? POST het hier dan.. :7 zou gaaf zijn..

Verwijderd

Kan me niet voorstellen dat dat kan en zo ja, dan is het gewoon een lek bij de providers. Je kan met je mobieltje niet voor operator lopen spelen. Dan zou het toch wel een beetje een dolle boel worden.
Denk ff na jongens (en meisjes), als dat bekend zou worden, dan zou half Nederland constant door mekaar gebeld worden. Sterk verhaal als je het mij vraagt.

Mzzl Goldfish

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hmz! Ik hebbet een keer gehad volgens mij.. Ik stond in Putten (don''t ask..) en zou gebeld worden door een vriend. Ineens stond er op m''n telefoon een oproep van hem. Ik nam op maar hoorde nix.. Ik leg weer neer en probeer hem te bellen. Lukt niet - ingesprek. Damn. Na een tijdje belt hij met de vraag waarom ik belde.. Euhmm :? :? :?

Duz.. tsja :) Het kan dus waarschijnlijk wel.. maar hoe?? Iemand?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Ja hallo. Telefoon in de zak van je spijkerbroek, zonder toetsblokkering, moet jij eens kijken wie je na een uur hardlopen allemaal gebeld hebt. En dat je niet kunt opnemen, of niks hoort, dat ligt aan het netwerk. Das niks bijzonders.

Mzzl Goldfish (die duidelijk niet gelooft in dit verhaal)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 10:10 schreef Goldfish het volgende:
Ja hallo. Telefoon in de zak van je spijkerbroek, zonder toetsblokkering, moet jij eens kijken wie je na een uur hardlopen allemaal gebeld hebt. En dat je niet kunt opnemen, of niks hoort, dat ligt aan het netwerk. Das niks bijzonders.

Mzzl Goldfish (die duidelijk niet gelooft in dit verhaal)
Hardlopen in een spijkerbroek :?
Pagina: 1