Lekker zijn is een gave :)
Waarom zet je dit in Lieve Adjes
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Euh... Eh...
Het is niet van mij ?
Het is niet van mij ?
Aannames zijn fataal.
| node13b9a.a2000.nl | ?Amsterdam, Netherlands |Op donderdag 17 mei 2001 14:18 schreef lordspacie het volgende:
weet iemand van wie dit ip adres is 24.132.59.154 want het iriteerd me dat ie al een aantal dagen mijn poorten scand
------------------------------------------------
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
sorry, maar weet je zeker dat iemand ''al dagen je poorten aan het scannen is''? een beetje normaal iemand heeft wel door dat als een poort vandaag dicht zit hij morgen ook wel dicht zit. is het niet gewoon een broadcast??? (mirc)
edit: wat geeft de firewall precies aan?
edit: wat geeft de firewall precies aan?
wist niet waar ik het anders neer moest zetten. En ee smnp scan zegt ie? maar heb geen idee waarvan de komtOp donderdag 17 mei 2001 14:20 schreef Moartn het volgende:
Waarom zet je dit in Lieve Adjes
sorry foutje gmaakt
Verwijderd
gebeurt het toevallig op regelmatige tijden?
update: snmp (simple network management protocol) zijn broadcasts)
ja elke paar seconden
ja maar van wlek programma dan? Want als ik alles afsluit en geen programma''s heb lopen blijft het doorgaan?Op donderdag 17 mei 2001 14:24 schreef Paz het volgende:
gebeurt het toevallig op regelmatige tijden?
Het is ook geen programma op jou computer, maar iemand van buiteaf probeert een verbinding op te zetten /stuurt pakketjes naar jou computer. Kun je niets aan doen, het kan geen kwaad, en daarom moet je je er ook maar niet druk om makenOp donderdag 17 mei 2001 14:27 schreef lordspacie het volgende:
[..]
ja maar van wlek programma dan? Want als ik alles afsluit en geen programma''s heb lopen blijft het doorgaan?
ja ok maar als ik hem dus ga pingen krijg ik dus opeens critical attacks en dergelijke. En nee het is niet mijn eigen ipOp donderdag 17 mei 2001 14:27 schreef Bulldog het volgende:
Moet je je dus niet druk om maken, niet op letten, niets aan de hand
Verwijderd
lordspacie: snmp broadcasts zijn verzoeken van een andere computer om te reageren. zeg maar zoiets van: ''hallo, is hier in dit netwerk iemand die ook snmp draait?''. en dat stuurt hij naar het volledige netwerk. het is dus niet specifiek naar jouw ip gericht.
je kunt daar weinig aan doen. ik denk niet dat chello hier actie op zal ondernemen
je kunt daar weinig aan doen. ik denk niet dat chello hier actie op zal ondernemen
nah had een aantal weken gelden hier een opmerking tegen chello gemaakt en toen is het voor een aantal maanden gestopt enzo maar nu begint het weer! Maar mijn connectie lijkt er langzaamer door te wordenOp donderdag 17 mei 2001 14:29 schreef Paz het volgende:
lordspacie: snmp broadcasts zijn verzoeken van een andere computer om te reageren. zeg maar zoiets van: ''hallo, is hier in dit netwerk iemand die ook snmp draait?''. en dat stuurt hij naar het volledige netwerk. het is dus niet specifiek naar jouw ip gericht.
Verwijderd
mwah, van een paar requests per seconde wordt je verbinding niet langzamer hoor... afgezien van deze requests komen er veel meer requests binnen, maar die worden door je firewall niet opgepikt. zolang je geen honderden requests per seconde krijgt (flooding) zou je het niet moeten merken.
ja er is enkielt 1 probleem. Meestal als ik ze hety probleem vertel.Sturen ze mij meteen door naar iemand anders. Kan ik het weer opnieuw uitgaan leggen en dat nog 6 keerOp donderdag 17 mei 2001 16:18 schreef Paz het volgende:
zou ik toch maar eens gaan bellen en je NIET laten afschepen met''we gaan erachteraan, of we bellen u als we meer weten...''
1700 per 5 minuten is relatief veel...
Pagina: 1