Dit had ik ook. Dan zijn de servers vol. Ik zou het pakket binnen 3 weken binnen krijgen. Heeft toen uiteindelijk 4 maanden geduurd.
Ik heb me vorige week aangemeld en toen was er wel plaats, waarschijnlijk kunnen die KUT centrales maximaal 0.5 aanmeldingen tegelijk verwerken .|:(
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Mooi, is dat! KPN introduceert de nieuwe postcode check.
IK BEN BANG DAT IK NOG MAANDEN IN MIJN 2/7 positie blijf staan bij XS4ALL:?
Het jammere is alleen dat vorige week ADSL wel beschikbaar was en nu in opeens niet meer. Ik krijg weer de vertrouwde melding:11 mei 2001
Om aan de toenemende vraag "Wanneer is Mxstream in mijn omgeving beschikbaar?" tegemoet te komen is de Mxstream postcode-check uitgebreid.
De postcode-check geeft nu extra informatie over de planning van de beschikbaarheid van Mxstream in Nederland. Zo wordt er ook aangegeven of Mxstream in het derde of vierde kwartaal 2001 in een postcodegebied staat geplanned. Tevens geeft de postcode-check de informatie dat Mxstream, in het voorkomende geval, niet in 2001 in uw omgeving staat geplanned.
Als ik dan een postcode invoer van een paar straten verder, waarvan ik weet dat daar eenADSL aansluiting zit, geeft ie ook aan dat het nog niet leverbaar is|:(.Mxstream is op dit moment in uw omgeving nog niet leverbaar. Maar vanaf Augustus 2001 is Mxstream echter ook bij u beschikbaar! Daarom kunt u Mxstream Basic of Mxstream Extra nu alvast bestellen. En als u Mxstream nu al bestelt, wordt uw bestelling met voorrang behandeld! U kunt Mxstream Basic of Mxstream Extra bestellen op een gewone telefoonlijn of op een ISDN lijn.
IK BEN BANG DAT IK NOG MAANDEN IN MIJN 2/7 positie blijf staan bij XS4ALL:?
Verwijderd
Hahah ik was de eerste aanmelder van de Merenwijk ik Leiden , big fun
binnen 3 weken zeiden ze dat ik het had puff duurde maar 4 maanden terwijl de hele merenwijk al ADSL en ik nog niet, (Je kan beter later zijn dan te vroeg) dat is meestal andersom maar bij kpn dus niet.
Maja ik heb het enne gaat lekker snelllllll
p.s.
De postcode check geeft aan dat in mijn straat nu ook niemand meer adsl kan krijgen dat komt meestal omdat er teveel aanmeldingen zijn die ze niet kunnen verwerken
binnen 3 weken zeiden ze dat ik het had puff duurde maar 4 maanden terwijl de hele merenwijk al ADSL en ik nog niet, (Je kan beter later zijn dan te vroeg) dat is meestal andersom maar bij kpn dus niet.
Maja ik heb het enne gaat lekker snelllllll
p.s.
De postcode check geeft aan dat in mijn straat nu ook niemand meer adsl kan krijgen dat komt meestal omdat er teveel aanmeldingen zijn die ze niet kunnen verwerken
Ik heb dus ADSL in Amstelveen (8 maanden geleden aangevraagd, 2 maanden geleden opgeleverd) en als ik (zelfs voor die wijziging) mijn postcode invoerde dan zei die dat het onmogelijk was 
Dus gewoon lekker aanmelden!
Dus gewoon lekker aanmelden!
Mxstream zal in 2001 niet in uw buurt beschikbaar zijn.
Nu weet ik dat tenminste
M''n sig blijft dus nog ff zo staan
Nu weet ik dat tenminste
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee, dit zal denk ik niet gebeuren vriend van me had het hier in Gouda ook al besteld en één dag later stond er bij hem ook: nog niet verkrijgbaar.IK BEN BANG DAT IK NOG MAANDEN IN MIJN 2/7 positie blijf staan bij XS4ALL:?
Hij heeft nog wel gewoon zn pakkertjeh gekregen dus er is nog hoop voor je.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hmmm, ik heb nu weer een sprankje hoop:POp donderdag 17 mei 2001 20:33 schreef Famoso het volgende:
[..]
Nee, dit zal denk ik niet gebeuren vriend van me had het hier in Gouda ook al besteld en één dag later stond er bij hem ook: nog niet verkrijgbaar.
Hij heeft nog wel gewoon zn pakkertjeh gekregen dus er is nog hoop voor je.
Gelukkig heb ik nog steeds wél de mogelijkheid om ADSL te nemen, net als 2 weken geleden
hmmm, lucky you!
Ik ben bang dat ik iets te dicht bij Time2Surf zit. Die krijgen natuurlijk alle medewerking van de KPN
Ik ben bang dat ik iets te dicht bij Time2Surf zit. Die krijgen natuurlijk alle medewerking van de KPN
YEEHAW ! krijg net te horen dat ADSL rond 13 juli bij ons in de buurt komt.
Heb meteen adsl advanced aangevraagd
Heb meteen adsl advanced aangevraagd
Zeker een vrijdagOp maandag 21 mei 2001 14:25 schreef GibMaster het volgende:
..rond 13 juli
Ik weet in ieder geval een ding zeker:
Niet in 2001
Niet in 2001
Haha waar woon je dan? Valt vies tegen trouwens, we hebben nog niet eens een direct nummer om storingen te melden... en linesync probleempjes worden ook niet instant opgelostOp maandag 21 mei 2001 14:17 schreef neudeboules het volgende:
hmmm, lucky you!
Doen ze expres joh, zodat al die mensen die er in de buurt wonen lekker vaak bij ons komen internetten
Byteripper.
LOL, dat gamen zou afgelopen zomer toch al zijn begonnen *-)Op maandag 21 mei 2001 17:49 schreef Byteripper het volgende:
..of gamen binnenkort natuurlijk...
Byteripper.
hmz, ergens in het derde kwartaal moet het hier zijn, hun kennende duurt het dan nog wel 2 jaar langer ofzo
..moet het dus nog ff met mn casema vol houden
Under Construction
Ja, maar dat liep altijd vast joh... die systemen waren niet op games gebouwd. Maar er komt nu echt een apart gedeelte in de winkel met "game-pc''s" (snelle dus) en meerdere games.Op dinsdag 22 mei 2001 09:05 schreef neudeboules het volgende:
[..]
LOL, dat gamen zou afgelopen zomer toch al zijn begonnen *-)
Byteripper.
En ik WIL ook Mxstream, maar KPN denkt: Dat komt er bij jou niet van in! 
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
LOL! Op mijn postcode beschikbaar vanaf augustus 2001, misschien moet ik het geld dat ik al vanaf november 2000 betaal maar eens terugvragen
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
Naja, das in iedergeval duidelijkMxstream zal in 2001 niet in uw buurt beschikbaar zijn.
Dan nog maar ff met Chello aanklungelen.
Verwijderd
KPN is wat dat betreft erg onvoorspelbaar. Bij mij zat het er eerst ook niet in en als het goed is krijg ik een dezer dagen het DHZ pakket binnnen... dus op KPN valt geen pijl te trekken....
yeah, eindelijk.... EINDELIJK krijgen wij ook adsl. Vanaf augustus 
Yeah
Yeah
YeahOp vrijdag 25 mei 2001 11:21 schreef morgoth het volgende:
yeah, eindelijk.... EINDELIJK krijgen wij ook adsl. Vanaf augustus
Yeah
Pagina: 1