• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 14:20
Iemand ervaring met een van deze toestellen?
Welke is makkelijker in omgang, sony heeft een e-mailcient erin verwerkt.

Thanks RD :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Nokia (in het algemeen) heeft meer accessoires. Hiermee doel ik op headsets tasjes, batterijen en dan wel de immitatie goederen.

Omdat ik een oude 5110 had heb ik dus genoeg reserve onderdelen voor mijn 6210 (batterij, headset en oplader)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op donderdag 17 mei 2001 10:47 schreef RD het volgende:
Iemand ervaring met een van deze toestellen?
Welke is makkelijker in omgang, sony heeft een e-mailcient erin verwerkt.

Er zijn een paar leuke sites vol met ervaringen ;)

uh, eens ff denken welke was het ook alweer...

uhm, ja! http://www.kieskeurig.nl

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Ik zou voor de Sony J5 gaan... Het menu daarvan is echt supermooi en grafisch.... Bovendien is die emailclient supermakkelijk :)

Beltonen zijn ook veel koeler....

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ze allebei gehad, en ben gebleven bij de 6210. De sony heeft allemaal leuke gadgets (beltoon opnemen...) maar de 6210 is functioneler. Ik heb er een datakabel bijgekocht en synchroniseer nu ook met Outlook. Perfect apparaat. Tevens zit er geen infrarood op de J5 en de 6210 wel. 6210 is ook de eerste gsm die het HSCSD (ofzo) systeem kan gebruiken. Hiermee kan je een snellere dataconnectie opzetten. Dit wordt alleen nog niet ondersteund door mijn provider.

Ik zou zeggen: als je geilt op leuke gadgets, waar je na een week of 2 op uitgekeken ben, ga voor de sony.
Ga je voor proffesionele functionaliteit (en een naar mijn mening strakker design) en wil je geen antenne, kies dan de 6210. Die emailclient van de sony lijkt mij geen reden om de 6210 niet te nemen, ik email via WAP...

Suc6 met je keuze!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RD
Thanks for the replies

inderdaad heeft die nokia iets meer voordelen. Zeker infrarood. Kan je die j5 ook met je laptop verbinden en die dan als modem gebruiken? Dat is toch wel redelijk belangrijk.

Hoe werkt die mailclient van de j5, anders hoef ik hem niet te gebruiken als modem. Kun je dan ook met die sony je outlook sync-en?

Greetz RD :)

• achappey

achappey

...

Op donderdag 17 mei 2001 12:52 schreef RD het volgende:
Thanks for the replies

inderdaad heeft die nokia iets meer voordelen. Zeker infrarood. Kan je die j5 ook met je laptop verbinden en die dan als modem gebruiken? Dat is toch wel redelijk belangrijk.

Hoe werkt die mailclient van de j5, anders hoef ik hem niet te gebruiken als modem. Kun je dan ook met die sony je outlook sync-en?

Greetz RD :)
Nee, kan niet.. Is ook niet nodig want met je phone kan je gewoon je pop3 server opgeven en je mail op je phone lezen... :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• achappey

achappey

...

Voordeel van de nokia is trouwens wel dat er veeeeeeeeel smsjes opgeslagen kunnen worden...

• BC3 Victim
En nog een voordeel van nokia is dat je niet bang hoeft te zijn dat je de enigste bent die met dat ding rond loopt! Die Nokia''s zijn zo gigantisch standaard! Ik moet wel toegeven dat hij erg functioneel is maar geef mij toch maar mijn J5!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
6210 is gewoon een erg goeie telefoon

Have a wheelie good weekend!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 17 mei 2001 11:26 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Er zijn een paar leuke sites vol met ervaringen ;)

uh, eens ff denken welke was het ook alweer...

uhm, ja! http://www.kieskeurig.nl
:P

• BC3 Victim
IK heb net bij die kieskeurig site de 6210 met de J5 vergeleken en het grootste verschil was toch wel de prijs en voor de rest is die nokia echt niet zo veel beter dan de sony J5.

• BC3 Victim
IK heb net bij die kieskeurig site de 6210 met de J5 vergeleken en het grootste verschil was toch wel de prijs en voor de rest is die nokia echt niet zo veel beter dan de sony J5
Das waar de Nokia is duurder en zoveel verschillen ze niet. Ik vind alleen die opneem functie van de beltonen slecht, die had beter gekunt. Verder is de Sony echt super. :7

• achappey

achappey

...

Op maandag 21 mei 2001 20:04 schreef White-Dwarf het volgende:

[..]

Das waar de Nokia is duurder en zoveel verschillen ze niet. Ik vind alleen die opneem functie van de beltonen slecht, die had beter gekunt. Verder is de Sony echt super. :7
Die functie is wel orgineel :P

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 20:58 schreef achappey het volgende:

[..]

Die functie is wel orgineel :P
Die functie is genept van Panasonic

• achappey

achappey

...

Op maandag 21 mei 2001 21:16 schreef _Hydra_ het volgende:

[..]

Die functie is genept van Panasonic
Nou orgineel voor mij dan :)

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 21:33 schreef achappey het volgende:

[..]

Nou orgineel voor mij dan :)
wat jij wil joh

Nu ik trouwens hier toch ben
Een maat van me heeft hetzelfde toestel als mij(sony J5 uiteraard) alleen bij ons allebei heeft ie wel eens de neiging om uittevallen terwijl de batterij goed contact maakt. Das best wel een probleem.
iemand toevallig enig idee hoe ik dit moet verhelpen????

• achappey

achappey

...

Op maandag 21 mei 2001 21:40 schreef _Hydra_ het volgende:

[..]

wat jij wil joh

Nu ik trouwens hier toch ben
Een maat van me heeft hetzelfde toestel als mij(sony J5 uiteraard) alleen bij ons allebei heeft ie wel eens de neiging om uittevallen terwijl de batterij goed contact maakt. Das best wel een probleem.
iemand toevallig enig idee hoe ik dit moet verhelpen????
Heb ik ook last van :(

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:35
***Sibbe twijfelt tussen Panasonic GD-92 en Sony J5.***

Ik zie het al, die Sony is toch niet zo goed (uitvallen, slechte kwaliteit van beltonen opnemen). :(, is een mooi toestel.
Als Panasonic ook beltonen kan opnemen en die heeft ook een pop3, dan heb ik er de gekleurde lichtjes nog bij :).

Wel spijtig dat ik dan de agenda, de games en de telefoonboek met meerdere nummers/persoon niet bij heb.:'(

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:35
Op dinsdag 22 mei 2001 07:26 schreef achappey het volgende:

[..]

Dat uitval prob is opgelost hoor...
Waaraan lag het en hoe heb je het opgelost?

• achappey

achappey

...

Op maandag 21 mei 2001 23:35 schreef Sibbe het volgende:
***Sibbe twijfelt tussen Panasonic GD-92 en Sony J5.***

Ik zie het al, die Sony is toch niet zo goed (uitvallen, slechte kwaliteit van beltonen opnemen). :(, is een mooi toestel.
Als Panasonic ook beltonen kan opnemen en die heeft ook een pop3, dan heb ik er de gekleurde lichtjes nog bij :).

Wel spijtig dat ik dan de agenda, de games en de telefoonboek met meerdere nummers/persoon niet bij heb.:'(
Dat uitval prob is opgelost hoor...

Verwijderd

Een maand geleden zat ik te twijfelen tussen de Sony J5 en de 6210. Ik nam dus de J5 omdat die goedkoper, origeneler en meer gadgets had.

Echter na 2 dagen was ik al totaal uitgekeken op de Sony en ontdekte de volgende gebreken:
- Vreselijke beltonen
- Veel te zacht (zowel beltonen als speaker, ook handsfree)
- Traag menu, niet functioneel
- Kreeg last van m''n vingers door het scrollwheel

Ik heb de J5 dus omgeruild voor een 6210 waar ik dus supertevreden mee ben. De 6210 is iets groter maar verder is het echt een beest van een gsm. Dat zijn die paar tientjes extra echt wel waard!

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 16:03 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Een maand geleden zat ik te twijfelen tussen de Sony J5 en de 6210. Ik nam dus de J5 omdat die goedkoper, origeneler en meer gadgets had.

Echter na 2 dagen was ik al totaal uitgekeken op de Sony en ontdekte de volgende gebreken:
- Vreselijke beltonen
- Veel te zacht (zowel beltonen als speaker, ook handsfree)
- Traag menu, niet functioneel
- Kreeg last van m''n vingers door het scrollwheel

Ik heb de J5 dus omgeruild voor een 6210 waar ik dus supertevreden mee ben. De 6210 is iets groter maar verder is het echt een beest van een gsm. Dat zijn die paar tientjes extra echt wel waard!
Met die vreselijke beltonen ben ik het helemaal een maar de rest de rest slaat nergens op! De Panasonic is trouwens een hele goede keus ik vind hem er alleen wat lomp uit zien

• achappey

achappey

...

Kheb juist een paar koele beltonen zelf opgenomen :) Eentje met een paar vrienden gemaakt toen we aardig zat waren.. Die beltoon heeft me bij 538 nog een J5 opgeleverd :)

Mijn beltoon nu is:
Shaggy ft. Hans Teeuwen - It wasn''t me (Da was ik nie)

>:)

Verwijderd

Heb je al eens nagedacht over een Siemens S40?

Die heeft ook infrarood en een ingebouwd modem met HSCSD.
Ook allemaal prima te synchroniseren met Outlook.
Ik ben buitengewoon tevreden met m''n S40.

• RD
Jep heb inderdaad nagedacht over de siemens, die wilde ik ook eigenlijk, maar deze is nu niet verkrijgbaar omdat er schijnbaar problemen zijn met de baterij e.d. Het wordt toch pas volgende week, misschien is er dan wat meer duidelijkheid betreft de S40.

Pagina: 1