[BC3] @home of mxstream

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi,

ik heb mxstream basic voor f99,-pm.
ik heb 64kbyte/s downstream(max) en 6kbyte/s upstream.|:(
Ik heb het idee dat @home sneller is voor minder cash.uit de test van PCM en de Mordax site ben ik tot conclusie gekomen dat er toch een addertje onder het gras zat bij mxstream!Het klonk ook zo mooi.
Heeft iemand ervaringen met @home???
ik heb namelijk gehoord dat mailbox soms de brui geeft, is dit waar?

ik wacht op antwoord

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik zou @home nemen... is op dit moment gewoon sneller als ADSL

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ik heb 64kbyte/s downstream(max) en 6kbyte/s upstream.
Ik heb het idee dat @home sneller is voor minder cash.
Dat idee heb ik ook ja. :)

Paar honderd kb/s down en 16kb/s up. En de mailserver van @home is idd nogal slecht, maar ach. Die gebruik ik niet dus heb ik daar ook geen last van.

• BC3 Victim
Ligt eraan waar je woont... Maar over het algemeen is @Home veel sneller idd (max 3.8 mbit/s downstream). Alleen de upstream (128 kbit/s) is wat minder. Fast ADSL is wat die upstream betreft sneller, maar ook bijna 2 x zo duur. Mijn advies: ga voor @Home.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dit topic is al heel vaak langsgekomen hoor, je zou het wel eens op kunnen zoeken.
Kabel verschilt per regio, ook @home, sommige (de meeste denk ik wel) zijn er superblij mee, een paar hebben alleen maar ellende.
Over het algemeen is kabel iets instabieler dan ADSL.
@home is inderdaad niet al te sterk in mailservers.
Je geeft aan dat je mxstream hebt; tenzij je de speciale aanbieding van Planet hebt zit je er toch echt een jaar aan vast :)
Snelheid per regio kun je checken op www.coax.nl en ook op www.mordax.nl

• BC3 Victim
ik maak gebruik van de actie ja.
de eerste drie maand voor 50piek per maand.
@home heeft nu ook een aktie: eerste twee maand gratis.
maar ik ben bang dat @home niet zo snel is bij mij(almelo) en ik gebruik vaak email.
jammer|:(

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 21:26 schreef robertathlon het volgende:
ik maak gebruik van de actie ja.
de eerste drie maand voor 50piek per maand.
@home heeft nu ook een aktie: eerste twee maand gratis.
maar ik ben bang dat @home niet zo snel is bij mij(almelo) en ik gebruik vaak email.
jammer|:(
Ik weet niet hoe het in Almelo is, maar van die e-mail server heb ik de laatste tijd absoluut geen last. Werkt altijd. Misschien dat er wat mensen uit Almelo zijn die meer weten over de lokale situatie?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
Ho ho stop even! Niet te hard kabel gaan promoten! Als alle buren ook op de kabel gaan kun je "breedband" weglaten.

Kabel is een shared medium, ADSL veel minder. Die 64 kbyte bij ADSL die heb je en die hou je.

Houdoe

• BC3 Victim
ja dat is zo,maar ik heb nog nooit trage kabel gezien minimaal 78KBYTE/s en gemiddeld 250KBYTE/s ,dat is wat anders als mxstream!

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Nog nooit slome kabel??

uuuuhhh

Ik heb casema...max theoretish 12 k/s, praktijk max 6 k/s hier...soms met heeel erge uitzondering, 7, 8 k/s

En het ergste is nog..me uploade is (vaak) sneller dan me download snelheid

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• Wessel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb @home en het is lekker snel en de mail doet het hier in enschede vrijwel altijd.(Word steeds beter)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou ik heb net weer iets lopen binnen trekken met 420 kb/sec dus geef mij @home maar. Van een slechte mailserver heb ik al 3 maanden geen last meer en ach .. met die upload limiet is te leven :).

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 13:58 schreef IceStorm het volgende:
Nou ik heb net weer iets lopen binnen trekken met 420 kb/sec dus geef mij @home maar. Van een slechte mailserver heb ik al 3 maanden geen last meer en ach .. met die upload limiet is te leven :).
HMmmmmmmmmm, nog 1,5 maand ofzo en dat hem ik @HOME.... nu zit ik met Casema (gemiddeld 3K) :r

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:30

Kettrick

Rantmeister!

Ik zou voor @home gaan..

loopt perfect >:)
Pagina: 1