[BC3] GMX doet vaag

Pagina: 1
Acties:
  • 744 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
ik kan nix ontvangen en ook nix versturen
dat kan ik wel met win2000 (engels) icm outlook express (engels)
maar niet met win98 (dutch) icm outlook express (dutch)

ik heb de volgende instellingen:

TABBLAD SERVERS

inkomend: pop.gmx.net
uitgaand: mail.gmx.net

accountnaam: mijn volledige emailadres (klantnummer heb ik ook al geprobeerd, werkt dus wel onder win2k maar niet onder win98)

aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie: AAN

server met uitgaande e-mail, voor deze server is verificatie vereist: AAN (zelfde als POP instellingen

ik heb dit probleem zowel in het duits als in het engels gemaild maar heb nog geen antwoord van GMX gekregen (weekje geleden), kunnen jullie me helpen?

...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-05 21:41
je moet wel degelijk je kündennummer gebruiken hoor (ook onder Win2k)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:43
hoeft niet
althans niet als je gebruikt maakt via de webmail van GMX!
Daar kan je klantnummer en email invoeren..

ik heb soms ook problemen met GMX, maar dan bekijk ik het gewoon via de webmail !
die werkt nl. altijd wel perfect

Ik ben zeer tevreden met GMX mail trouwens

American Express vraagbaak

• havana
hoeft niet
althans niet als je gebruikt maakt via de webmail van GMX!
Bij webmail kun je zowel je Kündennummer als je volledige mailadres invoeren, maar vanuit een mailprogramma moet je wel degelijk je nummer invullen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Rav
  • Niet online
met klantnummer inloggen helpt ook niet (onder win2k wel, maar dat had ik al zo)

btw: die error is

Het verbinden met de server is mislukt. Account: ''GMX'', Server: ''pop.gmx.net'', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10065, Foutnummer: 0x800CCC0E

...

• havana
welke provider? Sommige providers staan alleen POP3 verkeer toe naar hun eigen server |:(

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Staat er een virus scanner geïnstalleerd ?

Ik heb Norton Anti-Virus 2001 en die vervangt de pop server met pop3.norton.antivirus in Outlook !

Misschien zit daar het probleem ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Rav
  • Niet online
nope dat is het ook niet
ik heb chello, die blockt dat niet

en ik heb geen anti-virus software

nog meer info nodig?

...

Verwijderd

GMX probleem. Daarom dus maar in dit oude topic gezet.
Mijn gmx werkte altijd prima. Sinds een dagje of 2 werkt 't alleen ineens niet meer. Erg vreemd. Ik heb niks in m'n settings veranderd.

Dit is de foutmelding:
(0x800CCC0F) 'The connection to the server was interupted. If this problem continues, contact your server administrator or internet service provider.'

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? M'n internet werkt wel gewoon goed. En op de gmx site kan ik ook gewoon inloggen. Wanneer ik m'n account-settings test, vinkt ie alles groen af (gaat dus goed), maar bij 'log onto incoming mail server (pop3)' staat er niks..

Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik snap er niks van. Mijn provider is Planet (Utrecht). En ik heb adsl.

Verwijderd

GMX pop geen problemen hier. Je hebt gecheckt hierboven en gebruikt geen NAV 2001? En je moet dus wel met wachtwoord aanmelden, heb je dat correct? Andere oorzaak kan een firewall zijn.

Wat ook handig is als je een goed werkend pop account hebt, dit te exporteren zodat je als je op bepaald moment een probleem krijgt altijd een goed werkend account kunt importeren.

Verwijderd

Jep, ik meld met wachtwoord aan. En volle emailadres enz. Het rare is dat het woensdag nog werkte. Ik verander niks, en donderdag werkt 't niet.
De foutmelding is ook vreemd. Interuptie.

Aan de firewall ook niks veranderd btw.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 14:10 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik verwacht dat het dan een tijdelijk probleem is bij GMX. Ik heb zelf momenteel geen problemen (nooit eigenlijk, tenzij je te vaak achterelkaar probeert te in te loggen). Je kan gewoon je volledige emailadres gebruiken om in te loggen. Dus dat gedoe over kundenr is boelsh*t.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

ik hoop dat 't een tijdelijk probleem is inderdaad. Ik zal ze een mailtje sturen.
Pagina: 1