Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Dat is waarschijnlijk ingesteld op de DHCP Server van je ISP (Kabelfoon) en is in dat geval niet te wijzigen, helaas.
Dat klopt dat het via DHCP gaat, maar in het begin van mijn korte kabelcarriere deed ik wel eens een week met 1 ip adres... waarom nu niet meer...?Op woensdag 16 mei 2001 18:04 schreef dennisdotcom het volgende:
Dat is waarschijnlijk ingesteld op de DHCP Server van je ISP (Kabelfoon) en is in dat geval niet te wijzigen, helaas.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
omdat er teveel servers werden gehost, zelf had ik er ook last van, jij hebt nog geluk dat je 2 dagen met een ip kan doen ik was al blij als ik 6 uur ermee door kon.
Daarom werd ik helemaal gek van die kabelfoon, dan even snel (naja snel, voor kabelfoon was het snel) dan weer langzaam (echt heel langzaam)
Toen wilde ik overstappen naar dat "snellere" internet heb je maar max 5gb verkeer, en ik heb er 18 weken op moeten wachten en toen zei DOEI! ik neem adsl wel.
Daarom werd ik helemaal gek van die kabelfoon, dan even snel (naja snel, voor kabelfoon was het snel) dan weer langzaam (echt heel langzaam)
Toen wilde ik overstappen naar dat "snellere" internet heb je maar max 5gb verkeer, en ik heb er 18 weken op moeten wachten en toen zei DOEI! ik neem adsl wel.
39