Toon posts:

[BC3] Geld verdienen op internet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag. Ik heb de site http://snelgeld.palmweb.nl gevonden en die gaat over allerlei proggies waarmee je geld kan verdienen als je online bent. Weet iemand of dit ook echt zo is, werkt dit een beetje?
Heeft iemand al een keer cheques gehad, ik las daar dat desktopdollars een van de betere is, is dat ook zo?
Iemand ervaring, voordat ik me dood ga ergeren aan die banners, wil ik wel ff''tjes weten of het werkt.

Bedankt alvast.

Mzzl Goldfish

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het programma
-Desktopdollars
-Adframe (Banneren) NL!!

weet ik zeker van dat ze werken, de rest weet ik niet.

Groet, Midas

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Adframe (Banneren) NL!!

weet ik zeker van dat ze werken, de rest weet ik niet.

Groet, Midas
Nog steeds?

Bedenk wel, van die sites zoals snelgeld die worden gebouwd om geld aan jou te verdienen!

Verwijderd

Stuivers zoeken op straat levert tegenwoordig meer op...

Verwijderd

Topicstarter
Heb Banneren al geprobeerd, maar dat gaat wel langzaam, ik krijg maar een paar banners en dan zegt ie dat ze op zijn en dan heb ik 10 cent verdiend of zo. Gaat desktopdollars beter?
Ik zeg altijd maar, snel en veel geld met zo min mogelijk inspanning :7 .

Mzzl Goldfish

Verwijderd

Topicstarter
Ben het trouwens wel met flamehead eens, maar ze zijn aan de andere kant ook wel handig, alles op een rijtje, maar als het maar geen bull is wat er staat en dat wil ik dus ff weten.

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 17:49 schreef Marius het volgende:
Stuivers zoeken op straat levert tegenwoordig meer op...
Daar buk ik niet meer voor !
[Tenzij er mooi uitzicht is :)]

Verwijderd

Banneren zuigt flink de laatste tijd :(

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, uitspraken over Desktopdollars graag! *D

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 14:32

Ken.

\m/.([oO]).\m/

NOGAL ja.. Als ik m aanheb krijg ik alleen maar of goedkope ads of gratis.. !?

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

banneren suckt kont... had ik net 30,- gespaart ofso.. (15,- van dat 5,- systeem) halen ze der ineens uit het niets 26,- af !! al die tijd voor niks die pokke banner in beeld gehad !! dus had ik het ge-emaild. deze kreeg ik terug
Beste Bannereraar,

Onze excuses voor de late reactie op je e-mail.

De reden dat je saldo is afgenomen ligt zeer waarschijnlijk aan het feit dat er veel leden onjuist gebruik hebben gemaakt van het Banneren systeem. De fraude heeft betrekking op het zogenaamde Tell a Friend systeem, en heeft er tevens toe geleid dat we zijn afgestapt van deze functionaliteit. Helaas hebben we ons systeem niet fraudebestendig kunnen maken en daardoor zijn we genoodzaakt om alle aanmeldingen van de maanden januari en februari ongeldig te verklaren. Dit betekent dat over deze aanmeldingen ook geen vergoeding wordt gegeven. Het spijt ons ten zeerste dat een aantal oprechte leden de dupe worden van fraudeurs! De gespaarde views worden natuurlijk wel vergoed.

Je kunt een eventuele reactie op deze beslissing uitsluitend sturen naar:

per e-mail naar legal@adframe.nl
of
schriftelijk naar AdFrame BV, Wibautstraat 224, 1097 DN AMSTERDAM

Als je echt wil opzeggen stuur dan een mailtje naar opzeggen@banneren.nl met daarin de volgende tekst dan zullen wij je verwijderen uit ons bestand.

Onderwerp (subject) veld: "Graag verwijderen".
Tekstveld: je unieke code en wachtwoord

Wij vertrouwen erop je hiermee op de juiste wijze te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Helpdesk Banneren.nl
btw die 15,- waren van mensen die het ook echt gebruikten... dus ik heb me maar weer uitgeschreven..

:r banneren

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

het verdiend geen drol meer... dat desktopdollars al helemaal niet

Verwijderd

Topicstarter
Wat krijg je op het moment voor desktopdollars dan? Ik lees op die snelgeld site en bedrag van $.50 per uur? Niet zo begrijp ik?

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
$0.02 tot $0.03 komt eerder in de buurt... :'(
CashSurfers is iets beter, maar scheelt niet veel.
Hopeloze zaak.

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Topicstarter
Wat kreeg je de laatste maand dan per advertentie? Dat moet dan wel bizar weinig geweest zijn zeker?

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 17:23

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

De zogenaamde "PTS" (pay to surf) programs zijn zo dood als een pier. Vorig jaar was dit een zeer hot topic en een zekere money maker. Maar nu gaat de een na de ander failliet

De reden dat dit niet werkt is dat er op grote schaal misbruik van werd gemaakt. Het meest succesvolle programma was AllAdvantage en die zijn nu zelfs failliet. Er bestaan grote problemen om sponsoren te vinden voor deze programma''s.
Baneren was vroeger adframe en ook zij zijn aan veel fraude onderhevig. Ik zou ook zeer verbaast zijn als ze nog langer dan 12 maanden in dezelfde vorm bestaan.

Je kunt je beter concentreren op PPC programs of in Nederland op:
euroclix (:o SPAM)

ga hier voormijn persoonlijke ervaringen

hier vindt je het beste message board voor ad related topics

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zit ook bij Euroclix, heb al in geen maanden(1,5) geen mail meer gehad! Alle interesses staan aan, en maximaal aantal mailtjes op 3 per dag (maximum), ben bang dat ik het ga opzeggen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Op donderdag 17 mei 2001 13:31 schreef Jeldert het volgende:
Zit ook bij Euroclix...ben bang dat ik het ga opzeggen.
Ik denk dat het belangrijkste is dat Euroclix er in slaagt om gerichter te adverteren dan huis aan huis bladen. Dus hebben ze (waarschijnlijk) enig bestaansrecht.

Niemand wil de reclames zien van de PTS programma''s, omdat ze irritant zijn. Mensen draaien ze dus in een zero frame of op een 2e monitor. De bedrijven de reclame makende bedrijven hebben vrij snel door dat dit niks oplevert.

Euroclix bied meer dan alleen maar de emails, ze bieden ook proef abonnementen en produkten aan.

Als mensen geen interesse hebben in de produkten, maar alleen met emails geld willen verdienen, dan zullen ze waarschijnlijk stoppen. Dit is precies wat adverteerders willen en dus kan dan de "award" hoger worden per gebruiker.

Als ik jouw was, dan zou ik het nog een jaartje aanzien :D

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan echt geen enkele manier dat je via internet lekker binnen kan lopen? Waar hebben jullie goeie ervaringen mee?

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Op donderdag 17 mei 2001 13:25 schreef neudeboules het volgende:
mijn persoonlijke ervaringen
Kijk hier Goldfish, dan hoef ik het niet nog een keer te typen. ik moet het wel een beetje updaten(maar wacht op m''n adsl aansluiting:'()

ps aan die snelgeld.palmweb.nl site hoef je geen tijd te besteden.

Zorg dat je een goede website krijgt en dan lekker veel traffic en daarna kun je geld verdienen.

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik zie net dat euroclix ook een Duitse site heeft geopend, die was er vorige week nog niet. Dit heb ik een jaar geleden als eens ergens gepost. ik schat dat Frankrijk het volgende land zal zijn, of ergens Scandinavie.

Het is in iedergeval een goed teken voor de betrouwbaarheid van euroclix . Ze overhaasten niet, Baneren doet dit wel en levert een slecht produkt

Pagina: 1