De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Deze site heeft volgens mij niet zoveel met mobiele telefoons te maken.Op woensdag 16 mei 2001 14:45 schreef GSMboy het volgende:
www.swing.nl misschien?
S
Deze telefoon ondersteunt geen custom beltonen. Alleen de ingeprogrameerde
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Is ook een vrouwentelefoon, nl. van mijn vriendin. K''heb zelf een ericson.Op woensdag 16 mei 2001 16:30 schreef havana het volgende:
helemaal juist, ''t ken simpelweg niet. Maar wie wil er dan ook zo''n vrouwentelefoon hebben als die baksteen van een Swing![]()
S
Je kan met deze Phone wel zelf ringtonen programmeren, het gaat alleen met muzieknoten, en die kan ik nou net niet lezen.Op woensdag 16 mei 2001 15:30 schreef Ballebek het volgende:
Heel simpel: ---> NIET <---
edit:
Deze telefoon ondersteunt geen custom beltonen. Alleen de ingeprogrameerde
Groeten,
S
Verwijderd
Ericsson is het echte werkOp woensdag 16 mei 2001 16:47 schreef Spasm het volgende:
[..]
Is ook een vrouwentelefoon, nl. van mijn vriendin. K''heb zelf een ericson.
S
Samen met nokia, siemens en sony vindt ik
Wat voor Ericsson heb je?
Ik wist het !!Op woensdag 16 mei 2001 16:47 schreef Spasm het volgende:
[..]
Is ook een vrouwentelefoon, nl. van mijn vriendin. K''heb zelf een ericson.
S
Verwijderd
Trouwens:
Swing is brak merk, en het is ALCATEL !
Swing is idd een vrouwentelefoon!
Swing is WEL skinnable
Ik heb geen Swing... Maxon roelt
Ik heb een site gevonden waar het wel kan.Op woensdag 16 mei 2001 18:08 schreef FlameHeaD het volgende:
Kan niet, in iedergeval niet zoals iedereen het doet
www.gsmlinks.nl.
Thanx anyway guys !
Wat is er mis met mijn Swing-1. Hij doet het toch goed.
[/homo mode]
Verwijderd
http://213.207.5.160/php/gen/gen_home.php
Ik moest zelf ook een keer zo''n deuntje in programeren (voor een vrouw), maar dat is toch wel een klote werk.
Wel voor de GSM met tril functieOp woensdag 16 mei 2001 14:58 schreef Spasm het volgende:
[..]
Deze site heeft volgens mij niet zoveel met mobiele telefoons te maken.
S