Hebben meer mensen problemen met de forwarding service van mail.com?? Heb het idee dat er mail verloren gaat...
Verwijderd
Hmm, misschien FF wat vrienden naar je toe laten mailen?
Trouwens zelf geen last van [maar ik ontvang ook maar 1 a 2 mailtjes per week daarop dus!]
Trouwens zelf geen last van [maar ik ontvang ook maar 1 a 2 mailtjes per week daarop dus!]
Al gedaan en mail verdwijnt idd, maar wil dus graag weten of meer mensen daar last van hebben...Op woensdag 16 mei 2001 15:10 schreef FlameHeaD het volgende:
Hmm, misschien FF wat vrienden naar je toe laten mailen?
Maar is dat niet de reden dat je maar 1 a 2 mailtjes per week daar krijgt?
Ze hebben de hele zaak vernieuwd, en ik had een paar dagen helemaal geen mail in m''n web box 
Gelukkig tijdje terug overgestapt op POP mail elders, begon een beetje een hekel te krijgen aan die lading pop ups
Gelukkig tijdje terug overgestapt op POP mail elders, begon een beetje een hekel te krijgen aan die lading pop ups
Voor de duidelijkheid, ik had het over de forwarding service... Weet niet of het ook voor de webmail geldt...Op woensdag 16 mei 2001 16:43 schreef T het volgende:
Ze hebben de hele zaak vernieuwd, en ik had een paar dagen helemaal geen mail in m''n web box