[BC3] ADSL pingeling aargh

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Yeas, dacht ik nog toen ik eindelijk van mijn oude kabelfoon abbo naar adsl ging, kan ik eindelijk vet online spelen :)
:( niet dus, ja wel maar vrij lastig.
UT speel ik inpricipe alleen, maar maakt niks uit op welke server ik zit altijd met een ping die rond de 200 a 500 zit :(
daar word ik dus goed gek van want schieten lukt nu voor geen meter.

Dan komt nog eens de frustratie dat die maat van me in spijkernisse chello heeft en met circa 50ms ping heeft aaaaargggghhhh en daardoor altijd van me wint.

windows heb ik ook al 600286354 en 1x opnieuw erop gezet instellingen gecheckt, modem + kabels gecheckt en in unreal zelf gecheckt of alles in orde is, nou dat is in orde dus.

Maar ik behoud nog steeds dat probleem, zucht weet iemand nog iets wat ik misschien ben vergeten? tips? hints?

Het abbo van adsl is van Planet internet Comfort.

ohja dit verhaal geld ook voor andere spelletjes.
Downloaden en uploaden gaat wel altijd met de maximale snelheid.
Pingen naar snelle servers zoals t.net of m$.com en naar universiteiten ofzo gaat allemaal super snel.

Alvast hartelijk bedankt.

39

Verwijderd

Ik heb gewoon de basic abbo bij xs4all en heb geen probs. Met ut zit ik bijna altijd met een ping van gemiddeld tussen de 40 en de 80.

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:52
Je moet cistron nemen, kan je ook met 500KB/sec downen :9

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
YES op deze antwoorden zat ik nou echt te wachten, en kijk mijn probleem is nu opgelost :( :( :(

Kan iemand wel een normaal antwoord aan mij geven ik dacht niet dat ik ergens gevraagd had wat ik wel moest nemen of naar alternatieven.

En ja ik zou graag cistron gehad willen hebben en ik weet ook niet of ik dan nog steeds last heb van die rare ping.

Dus iemand anders?

nogmaals bedankt voor de hopend betere antwoorden

39

Verwijderd

Kan ook liggen omdat je waarschijnlijk .

een kut bekabeling thuis hebt of je heb je
netwerk kabel thuis niet goed twisted pair geknepen , kan ook je tel lijntje zijn die niet goed is of je aanluiting van je telefoon . En je modem kan ook nog slecht zijn geconfigged , of je netwerk kaart die niet goed staat ingesteld !!!