Yeas, dacht ik nog toen ik eindelijk van mijn oude kabelfoon abbo naar adsl ging, kan ik eindelijk vet online spelen 
niet dus, ja wel maar vrij lastig.
UT speel ik inpricipe alleen, maar maakt niks uit op welke server ik zit altijd met een ping die rond de 200 a 500 zit
daar word ik dus goed gek van want schieten lukt nu voor geen meter.
Dan komt nog eens de frustratie dat die maat van me in spijkernisse chello heeft en met circa 50ms ping heeft aaaaargggghhhh en daardoor altijd van me wint.
windows heb ik ook al 600286354 en 1x opnieuw erop gezet instellingen gecheckt, modem + kabels gecheckt en in unreal zelf gecheckt of alles in orde is, nou dat is in orde dus.
Maar ik behoud nog steeds dat probleem, zucht weet iemand nog iets wat ik misschien ben vergeten? tips? hints?
Het abbo van adsl is van Planet internet Comfort.
ohja dit verhaal geld ook voor andere spelletjes.
Downloaden en uploaden gaat wel altijd met de maximale snelheid.
Pingen naar snelle servers zoals t.net of m$.com en naar universiteiten ofzo gaat allemaal super snel.
Alvast hartelijk bedankt.
UT speel ik inpricipe alleen, maar maakt niks uit op welke server ik zit altijd met een ping die rond de 200 a 500 zit
daar word ik dus goed gek van want schieten lukt nu voor geen meter.
Dan komt nog eens de frustratie dat die maat van me in spijkernisse chello heeft en met circa 50ms ping heeft aaaaargggghhhh en daardoor altijd van me wint.
windows heb ik ook al 600286354 en 1x opnieuw erop gezet instellingen gecheckt, modem + kabels gecheckt en in unreal zelf gecheckt of alles in orde is, nou dat is in orde dus.
Maar ik behoud nog steeds dat probleem, zucht weet iemand nog iets wat ik misschien ben vergeten? tips? hints?
Het abbo van adsl is van Planet internet Comfort.
ohja dit verhaal geld ook voor andere spelletjes.
Downloaden en uploaden gaat wel altijd met de maximale snelheid.
Pingen naar snelle servers zoals t.net of m$.com en naar universiteiten ofzo gaat allemaal super snel.
Alvast hartelijk bedankt.
39