Toon posts:

[BC3] Beste landelijk dekking / gsmprovider

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Af en toe zie je door de vele aanbieders de bome niet meer door het bos. Ook van de vele aanbiedingen wordt je stapelgek...

Nu wil ik weten wie gewoonweg de beste landelijke dekking heeft (muv Libertel en KPN, want die zijn gewoon goed).

Wie heeft ervaringen met andere providers.

Verwijderd

muv libtel en kpn, Telfort, Ben , Dutchtone

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 11:13 schreef samoza het volgende:
(muv Libertel en KPN, want die zijn gewoon goed).
Je zegt t zelf al, libertel en KNP zijn t best ;)

Vriend van me die heeft ben en die heeft echt sh*t ontvangst(Eindhoven/Helmond)... maar daarintegen heeft ben wel een goede service.
Andere nog geen ervaring mee..

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
telfort= :r:r:r:r:

sorry kon het niet laten.....

[edit]
zo is het duidelijk genoeg

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

dutchtone..
nog nergers problemen gehad..en al door het hele land geweest.

ben zuigt..
bij broertjeshuis bij wtc amsterdam niet eens bereik. :r

.........www.raketje.com....................soon.....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
libertel is perfect, over ben, kpn en telfort hoor ik meerdere mensen klagen.
dutchtone geen ervaring mee.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
In de randstad is geef ik Dutchtone een 7 a 8, Ben niet aan beginnen, Telfort ook niet -> slecht netwerk, Libertel is landelijk heel sterk net als KPN, alleen KPN heeft betrekkelijk weinig masten in grensgebieden d.w.z. dat als je vlak bij Belgie / Duitsland woont, jouw telefoon oversprint naar een buitenlands netwerk = duurder. Maar als je in de gewoon ergens in Nederland woont; KPN of Libertel, ze bestaan het langst. KPN is alleen wat minder cheap dan Libertel.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Ik woon in de achterhoek en hier heeft dutchtone een goed bereik. kpn en libertel ook, terwijl ben en telfort hier bagger zijn. maar ligt natuurlijk aan waar je je precies bevind

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
in de regio arnhem verkies ik ook dutchtone boven telfort en ben. heb van dutchtone een abonnement en altijd goed bereik, telfort een prepay gehad en bijna alleen maar op netwerk van libertel gezeten en ook bij ben een abonnement, maar die valt continue weg.

my personal top 5:

1. kpn
2. dutchtone
3. libertel
4. telfort
5. ben

Verwijderd

Bij de 1800 netwerken hangt het echt zo vreselijk af waar je meestal zit!
het ene netwerk is daar goed, en het andere weer daar heel slecht! geen peil op te trekken!

Ik merk dat die masten van 1800 maar een bereik hebben van iets van 2.5km en dan heb je net geen bereik meer binnenshuis en buitenhuis nog wel!
Terwijl 900 mast zo''n beetje 10km daar over doet.

Mijn volgorde, Dutchtone Telfort Ben.
van goed naar slecht
heb nu telfort ( kwam van Duchtone ) en ben ook daar zeer tevreden over.

Verwijderd

je moet kijken naar de plaats voordat je een uitspraak geeft over een provider.

hiero in helvoirt (bij den-bosch) heb ik met mijn telfort perfect bereik en dutchtone doet het bij mijn zus ook goed ben is geloof ik best slecht hiero oh ja en in het dorp hiernaast heeft kpn geen bereik.

Verwijderd

Is het nou nog steeds zo dat Telfort het netwerk van Lib-Tel gebruikt als ze er zelf niet bij kunnen?

Ik ben zeer tevreden over Lib-Tel, alleen heel soms doet hij het niet, maar dat heb ik 1 a 2 x gehad! In een dorpje binnenshuis ofzo..

Verwijderd

Dutchtone zuitt flink in sommige gebieden. (Achterhoek).

Het beste kun je (voor een goede dekking), kpn of libertel nemen.

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

en dutchtone gratis abbonementje
:P

.........www.raketje.com....................soon.....

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 18:05 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Dutchtone zuitt flink in sommige gebieden. (Achterhoek).
Ook in sommige delen van Groningen !
Het beste kun je (voor een goede dekking), kpn of libertel nemen.
Psies

Verwijderd

Ik heb een ruim jaar BEN gehad en daarvan een half jaar op werkdagen van Eindhoven naar Amsterdam gereisd en terug. Als je de stden uitbent dan viel de ontvangst veelal weg, maar in de steden en forse dorpen had ik altijd ontvangst. Als ik ontvangst had, was de kwaliteit nagenoeg perfect.

Nu heb ik een week Dutchtone en nog niet veel gereisd, maar de geluidskwaliteit is stukken slechter. Over bereik kan ik nu nog niet al te veel zeggen.

Zou het toestel van invloed zijn op de kwaliteit van ontvangst? Ik heb een 3210 en die geluidskwaliteit is stukken beter dan de Bosch S909 die ik ook heb.

Verwijderd

Ik heb zelf twee KPN-abo''s, en ik kan overal bellen. Moet zeggen dat ik me echt rot lach als er weer zo''n goedkoop BEN''ertje zit te bellen in te trein. En maar schreeuwen "ik hoor je niet!" "WAT?!!" Hahaha, op het mooie stukkie Den Bosch-Utrecht 10 keer opnieuw moeten bellen, haha, echt grappig :)

Ik moet zeggen, ik moet de eerste plaats nog vinden waar in niet kan bellen. Heb het volgens mij nog maar 1 keer gehad, ergens in een klein rotdorpje in een kelder, verders nooit. Zelfs op introkamp op een hei met de eerste boerderij op 5km afstand ofzo kon MREn nog lekker bellen. :)

Voor een mooi overzichtje van de consumentenbond, die zijn met een testwagen heel NL doorgeploegt: *klik hier!*

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 17 mei 2001 02:35 schreef MREn het volgende:
Ik heb zelf twee KPN-abo''s, en ik kan overal bellen. Moet zeggen dat ik me echt rot lach als er weer zo''n goedkoop BEN''ertje zit te bellen in te trein. En maar schreeuwen "ik hoor je niet!" "WAT?!!" Hahaha, op het mooie stukkie Den Bosch-Utrecht 10 keer opnieuw moeten bellen, haha, echt grappig :)
Ik lag me altijd ziek om de lui die bereid zijn twee keer zoveel te betalen omdat ze perse die ene keer per week dat ze buiten het bereik komen willen vermijden. Ik vind het nogal gewichtigdoenerij met: "heheuh, ik heb overal goed bereik". Fijn voor je, ik ben toch lang niet altijd overal. :P

Als je het zakelijk en zeer mobiel gebruikt, of je woont in een plek met matig ontvangst, ok dat je dan perse geen ben oid wil. Maar als je in een stad woont (ik woonde gvd in Eemnes, of all places) en je bent gewoon een normaal persoon (student) dan is ben prima hoor!

En laten we het verder alsjeblieft niet over de tariefering hebben (vast/mobiel/piek/dal/bundel/niet bundel, daar wordt je als je geen ben hebt helemaal depri van!).

pfff, ff mijn reactie op dit enorme ben-afzeik topic

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Dutchtone

• FreeRider
  • Laatst online: 29-01-2025
Hmmm, ik heb zelf Libertel abbo en KPN prepay, ben over Libertel zeer te spreken.

GSM 900 "penetreert" over het algemeen beter dan GSM 1800, da''s bekend. Maar als je in de randstad woont en geld belangrijker vindt dan altijd goede dekking hebben dan is iets van Dutchtone of Ben wel redelijk.

Oh ja : check www.telecomadvies.nl als je door de bomen het bos niet meer ziet. Hier staan mooie vergelijkingen en aanbiedingen.

Concrete Loop Watercooling

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik had eerst Libertel, was perfect, maar over Dutchtone heb ik ook nix te klagen

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 10:17 schreef JvS het volgende:

[..]

Ik lag me altijd ziek om de lui die bereid zijn twee keer zoveel te betalen omdat ze perse die ene keer per week dat ze buiten het bereik komen willen vermijden. Ik vind het nogal gewichtigdoenerij met: "heheuh, ik heb overal goed bereik". Fijn voor je, ik ben toch lang niet altijd overal. :P

Als je het zakelijk en zeer mobiel gebruikt, of je woont in een plek met matig ontvangst, ok dat je dan perse geen ben oid wil. Maar als je in een stad woont (ik woonde gvd in Eemnes, of all places) en je bent gewoon een normaal persoon (student) dan is ben prima hoor!

En laten we het verder alsjeblieft niet over de tariefering hebben (vast/mobiel/piek/dal/bundel/niet bundel, daar wordt je als je geen ben hebt helemaal depri van!).

pfff, ff mijn reactie op dit enorme ben-afzeik topic
Abo&telefoon betaald door universiteit, 0,15ct/min dal&naar andere studenten, verder tarieven van max. 0,30/min (mobiel/piek), noem ik niet twee keer zo duur :P :P

• JvS
  • Laatst online: 22:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 17 mei 2001 22:28 schreef MREn het volgende:

[..]

Abo&telefoon betaald door universiteit, 0,15ct/min dal&naar andere studenten, verder tarieven van max. 0,30/min (mobiel/piek), noem ik niet twee keer zo duur :P :P
Dat noem ik een uitzondering

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1