Op donderdag 17 mei 2001 02:35 schreef MREn het volgende:
Ik heb zelf twee KPN-abo''s, en ik kan overal bellen. Moet zeggen dat ik me echt rot lach als er weer zo''n goedkoop BEN''ertje zit te bellen in te trein. En maar schreeuwen "ik hoor je niet!" "WAT?!!" Hahaha, op het mooie stukkie Den Bosch-Utrecht 10 keer opnieuw moeten bellen, haha, echt grappig

Ik lag me altijd ziek om de lui die bereid zijn twee keer zoveel te betalen omdat ze perse die ene keer per week dat ze buiten het bereik komen willen vermijden. Ik vind het nogal gewichtigdoenerij met: "heheuh, ik heb overal goed bereik". Fijn voor je, ik ben toch lang niet altijd overal.
Als je het zakelijk en zeer mobiel gebruikt, of je woont in een plek met matig ontvangst, ok dat je dan perse geen ben oid wil. Maar als je in een stad woont (ik woonde gvd in Eemnes, of all places) en je bent gewoon een normaal persoon (student) dan is ben prima hoor!
En laten we het verder alsjeblieft niet over de tariefering hebben (vast/mobiel/piek/dal/bundel/niet bundel, daar wordt je als je geen ben hebt helemaal depri van!).
pfff, ff mijn reactie op dit enorme ben-afzeik topic