[BC3] Genie beltonenbombardement :-(

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik krijg sinds mijn aanmelding vanmorgen bij Genie.nl en sinds het versturen van een beltoon naar m''n GSM vanuit Genie elke 5 minuten zo''n beetje dezelfde beltoon toegestuurd, terwijl ik zelf dus _niets_ doe. Heel erg irritant. Heb genie al een mailtje gestuurd, maar misschien is het makkelijk om even te bellen. Heeft iemand daarom even het tel. nummer van genie.nl ?

Misschien dat meer mensen dit probleem hebben /hadden? Ik heb een abonnement bij Telfort, misschien is dat het ''probleem"?

Verwijderd

gewoon afwachten gaat vanzelf wel over

• koelkast
  • Niet online
Nee, gaat niet over. En het is bijster irritant. Jij hebt geen telefoonnummer van Genie ofzo?? Hier heb ik natuurlijk ook niks aan :r

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 09:10 schreef LL Koelkast het volgende:
Nee, gaat niet over. En het is bijster interessant. Jij hebt geen telefoonnummer van Genie ofzo?? Hier heb ik natuurlijk ook niks aan :r
ik zal ff voor je zoeken ;)

edit:
kan m ook niet vinden er staat wel helpdeskservice bij de algemene voorwaarden maar ze zijn zo vriendelijk om het tel nummer er niet bij te zetten

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
telefoonnummer: 0900-mygenie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• koelkast
  • Niet online
Bedankt. Het is al opgelost. Eén of andere storing ofzo, of een loop in een script :)

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

das 15 keer ringtone aangevraagd.
? 50,- gulden aub.. :)

.........www.raketje.com....................soon.....

Pagina: 1