[BC3] Beste BETAALDE news server?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.748 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tussen de gratis servers zit nix goeds, dus dat wordt betalen. NEE, in de search staat niets over betaalde ng-servers.

Ik zit bij chello en omdat ik toch een beetje wil NG-en zoek ik een goede news server. Ik wil er best voor betalen maar niet meer dan Fl. 40,- per maand of zo.

Eisen:
-SNEL vanuit Nederland, Amsterdam
-oa Nederlandse nieuwsgroepen
-binaries, ook ilegale zooi ;)
-veeel nieuwsgroepen

Ik heb ooit een maand gezeten bij een of andere Amerikaanse, leek heel goed op de pagina, maar bleek (vanuit Nederland) nog trager dan die van Chello!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Accountje XS4All ?

Of betaalde dejanews.com ?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm Xs4all heeft wel veel nieuwsgroepen ja

Verwijderd

/me heeft ADSL van Xs4all en de nieuwsgroepen zijn echt een hoop

• BC3 Victim
xs4all: ook supersnel vanaf het chello netwerk? De server is misschien zo geplaatst dat ie vanaf het xs4all netwerk veel bandbreedte heeft, maar via het internet misschien minder?? Iemand ervaring met inloggen op een newsserver via een andere provider?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
eh, kan ik zeg maar samendoen met een vriend van mij die ook op chello zit? dwz: 1 account en dezelfde user/pass gebruiken op 2 verschillende internet aansluitingen?

Kan dit tegelijk? Om de beurt?

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 10:29 schreef Mr.Oizo het volgende:
eh, kan ik zeg maar samendoen met een vriend van mij die ook op chello zit? dwz: 1 account en dezelfde user/pass gebruiken op 2 verschillende internet aansluitingen?

Omste beurt denk ik wel... maar ik weet het niet zeker!

En of je er ook inkomt met je chello account /me estal provider gebonden, zodat je geen crap erin krijgt!

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 10:29 schreef Mr.Oizo het volgende:

Hm, een account is persoonsgebonden, dus er wordt wel ingegrepen als er duidelijke aanwijzingen zijn dat het een shareware account is.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 16 mei 2001 17:37 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]

En of je er ook inkomt met je chello account /me estal provider gebonden, zodat je geen crap erin krijgt!
Oops, moet volgens mij zijn:
En of je er ook inkomt met je chello account: meestal provider gebonden, zodat je geen crap erin krijgt!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
Kijk ook eens bij easynews.
Hebben heel veel, en zijn supersnel. Alleen download limiet van 6gig per maand, kosten $10 per maand. Samen doen met iemand anders is geen probleem als je dezelfde provider gebruikt.

Verwijderd

Alleen download limiet van 6gig per maand
Dus je betaald een geeltje en dan mag je max 6gb p/m downloaden? afzetters... |:(
Pagina: 1