De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kan dit tegelijk? Om de beurt?
Verwijderd
Omste beurt denk ik wel... maar ik weet het niet zeker!Op woensdag 16 mei 2001 10:29 schreef Mr.Oizo het volgende:
eh, kan ik zeg maar samendoen met een vriend van mij die ook op chello zit? dwz: 1 account en dezelfde user/pass gebruiken op 2 verschillende internet aansluitingen?
En of je er ook inkomt met je chello account /me estal provider gebonden, zodat je geen crap erin krijgt!
Verwijderd
Hm, een account is persoonsgebonden, dus er wordt wel ingegrepen als er duidelijke aanwijzingen zijn dat het een shareware account is.Op woensdag 16 mei 2001 10:29 schreef Mr.Oizo het volgende:
eh, kan ik zeg maar samendoen met een vriend van mij die ook op chello zit? dwz: 1 account en dezelfde user/pass gebruiken op 2 verschillende internet aansluitingen?
Oops, moet volgens mij zijn:Op woensdag 16 mei 2001 17:37 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
En of je er ook inkomt met je chello account /me estal provider gebonden, zodat je geen crap erin krijgt!
En of je er ook inkomt met je chello account: meestal provider gebonden, zodat je geen crap erin krijgt!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hebben heel veel, en zijn supersnel. Alleen download limiet van 6gig per maand, kosten $10 per maand. Samen doen met iemand anders is geen probleem als je dezelfde provider gebruikt.
Verwijderd
Dus je betaald een geeltje en dan mag je max 6gb p/m downloaden? afzetters...Alleen download limiet van 6gig per maand