[BC3] Virus van ?

Pagina: 1
Acties:

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Hallo allemaal..

Ik heb nu al 2x hetzelfde mailtje gehad. Geen subject, geen tekst, geen afzender. Aan dit mailtje zit een .EXE (BMGEADBM.EXE in het laatste mailtje) met daarin het Win32.Hybris.B worm virus (dankjewel Inoculate :D).

Als ik hiervan de eigenschappen opvraag, krijg ik de melding datik een ongeldige bewerking probeert uit te voeren :?

Mijn vraag is dus, heeft iemand hier meer last van en wat kan ik ertegen doen.

Ook zou ik willen weten hoe dat mailtje (mailtjes, want ik heb er al 2) bij mij komt. Kortom, hoe kan ik de eigenschappen ervan opvragen!

mmmmwheeelp

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Leuk he, die worm :(
Ik krijg em ook zeer frequent... helaas kan de zender er vaak niks doen dat jij dat ding toegestuurd krijgt... en ongeldige bewerking kan van alles betekenen :(

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik krijg ze heel soms, negeer/delete ze gewoon. Als ik de afzender weet, stuur ik ff een mailtje terug met een kleine uitleg. Want meestal weten ze het gewoon zelf niet zoals hierboven al stond.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
en wat doet dat virus dan? alleen doorsturen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
bestanden verwijderen (Volgens MCaffee homepage). oa WINSOCK.DLL en dat soort files..

Zou ik hiervoor de provider kunnen bellen ?
Volgens mij zou je dat mailtje kunnen bekijken via telnet pop3.server.nl

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.