[BC3] vizzavi !! ongelooflijke boud-zooi !

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Halloa ! Ik ben net bij iemand
internet wezen installeren.. Het was nogal een endje weg en ik was vergeten m''n eigen inbelgegevens mee te nemen. Degene die wilde internetten met z''n computer had nog zo''n gratis vizzavi cd''tje liggen.. dus dat ding er in gedouwt en geinstalleerd.... toen proberen op internet te komen.. WAT EEN RAMP ! het invoeren van de gegevens ging niet.. (error 404.. dit en dat)
Toen maar proberen met andere gegevens (tmfweb) aan te melden... Blijkt dat dat vizzavi de gehele browser heeft aangetast..
dus ik : netjes vizzavi gedeinstalleerd.. Wat denk je.. nog steeds het vizzavi beginscherm, :( waar je onmogelijk omheen kan !!! WAT EEN HEL !!! echt verschrikkelijk ! hebben meer mensen hier slechte ervaringen mee ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Dat is toch ook het domste wat je kan doen.
Je kan beter alle gegevens met de hand invoeren dan weet je zeker dat het goed is :)

Die installatie cd van @Home heb ik ook meteen in de ton geflikkerd want daar heb je nix aan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Die CD''s horen idd makkelijk te zijn. Dat zullen ze ongetwijfeld zijn. Maar het werkt gewoon niet lekker. Er wordt onbedoeld allemaal troep op je PC gezet. Je browser wordt flink onder handen genomen enzo.

Het is gewoon veel beter om handmatig de gegevens in te vullen. Scheelt een hoop gedonder.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
En dan hebben we het nog niet over compuserver gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
HETNET HETNET HETNET...

gegevens staan in het boekje... je hoeft je alleen maar ff online aan te melden...

doe dat van te voren en bewaar al je gegevens die je te zien krijgt tijdens de aanmelding... dan heb je alles klaar! Inbelverbindinkje maken... gegevens erin... en klaar... geen beginschermen of aangetaste browsers...

succes *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:43

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

M''n ouders hebben ook Het Net, met een ISDN lijntje. Werkt goed, zoals hierboven beschreven, zonder allerlei ongein erin enzo. Ik heb het trouwens ook geinstalleerd, dus dat zorgt er ook voor dat het goed gaat. M''n ouders hebben ook gewoon altijd zo''n beetje de maximale snelheid (iets onder de 8KB/sec). Maar goed, kan natuurlijk ook komen doordat ze misschien de enige lui daar zijn met ISDN (m''n ouders wonen in Den Helder, het eind van de wereld :D).

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zoiets had ik ook es met een pc van een kennis.. hij was zelf aan de slag gegaan met een cd-tje van planet internet.. hij had alleen geen inloggegevens |:( dus kon ik er niks mee.. maar als je IE opstart kwam er automatisch fullscreen een planet internet welkoms-inlog-ding in beeld.. heel irritant :( je kon verder niks met IE doen.. heb toen in het register alle keys van planet opgezocht en dr uit gegooid.. misschien helpt bij jou ook iets soortgelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinny
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:55

Skinny

DIRECT!

Mapje SIGN-UP in Program Files\Internet Explorer weggooien helpt vaak ook de wereld

IE bars enzo zijn reg. settings

SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is die cdrom niet zo heel erg geweldig
MAAR BIJ DEZE BEDANK IK VIZZAVI TOCH EVEN VOOR DIE HEERLIJK 8 DAAGSE REIS TO IBIZA!!!

Heeee I''m going to ibiza! ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ow. ik stel het normaal bij mezelf altijd i.d.d. handmatig in.. voor nood probeerde ik die cd.. zelfs outlook express is ver)&%*(#
weet iemand hoe ik de browser & outlook weer normaal krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dacht je van 12beweeg :) en Zon....das ook allemaal klote...overal wordt reclame zooi in de browsers geplaatst :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja echt ! wat een ramp ! ik haat dat soort dingen.. zo''n mooi zonnet logootje :r rechtsbovenin je scherm |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 15 mei 2001 23:12 schreef ceajay het volgende:
ja echt ! wat een ramp ! ik haat dat soort dingen.. zo''n mooi zonnet logootje :r rechtsbovenin je scherm |:(
Format c: dan maar! :P

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tja.. ik formatteer toch om de 2 maanden zo''n beetje.. dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen we ze niet sewen en ze dwingen stickers op de cd''s te plakken, net als op de sigartten van "brengt de computer ernstige schade toe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/move naar internet en telefonie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je die settings weer zoveel mogelijk standaard wilt hebben (weer windows logo rechtsboven en de titelbalk "Microsoft Internet Explorer" etc.) Moet je even een bestandje aanmaken (notepad) waar je het volgende inzet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
[Branding]

CMBitmapPath=
CMBitmapName=

Window_Title_CN=
Window_Title=Microsoft Internet Explorer
Toolbar Bitmap=

[Animation]
Big_Name=
Big_Path=
Small_Name=
Small_Path=
DoAnimation=1

[Small_Logo]
Name=
Path=

[Big_Logo]
Name=
Path=

[Internet_Mail]
Window_Title=Outlook Express

Het bestand moet opgeslagen worden met de .ins extensie, bijvoorbeeld "settings.ins". Dit bestandje uitvoeren en ff op OK klikken als er wordt gevraagd of je je internet settings wilt aanpassen. Werkte voor mij.

Dan is al die troep er weer uit :). Je kunt ook de titel van Outlook Express en IE zelf aanpassen natuurlijk ;).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1