De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
By each crime and every kindness, we birth our future
Ik vind Libertel zwaar okee, KPN is redelijk...Op dinsdag 15 mei 2001 17:28 schreef Ellissia het volgende:
Ik was van plan om binnenkort (eerst ff sparen) een keer een Nokia telefoontje te kopen, zelf zat ik te denken aan een 3310 of een 8210. Alleen weet ik niet wat voor netwerk ik het best kan nemen, op mijn huidige telefoon heb ik Dutchtone en dat bevalt matig, ik bel niet zoveel dus ik denk niet dat ik abonnementsgeld eruit zou krijgen. Allin dus. Suggesties?
Heb nu zelf Telfort en ben er niet super tevreden over, thuis kei weinig bereik...met Libertel was het veeeeeeeeeeeel beter.
En Telfort kan op Libertel overschakelen maar dan nog werkt het niet ideaal vind ik, al vind ik me abonnement wel super relaxt, lekker goedkoop
Move along people. Nothing to see here.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De ene krijg je kado bij een pak Dixan, de andere kost een godsvermogen.
KPN heeft prima bereik, Libertel (had ik hiervoor) ook.
Ben: Mijn zus heeft het "Ben Onbereikbaar" pakket. Zegt genoeg dunkt me.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024