[BC3] mobiele netwerken

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik was van plan om binnenkort (eerst ff sparen) een keer een Nokia telefoontje te kopen, zelf zat ik te denken aan een 3310 of een 8210. Alleen weet ik niet wat voor netwerk ik het best kan nemen, op mijn huidige telefoon heb ik Dutchtone en dat bevalt matig, ik bel niet zoveel dus ik denk niet dat ik abonnementsgeld eruit zou krijgen. Allin dus. Suggesties?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
1. Verkeerde Forum
2. Search
3. Libertel :)

By each crime and every kindness, we birth our future

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:56

evol

hello world

Op dinsdag 15 mei 2001 17:28 schreef Ellissia het volgende:
Ik was van plan om binnenkort (eerst ff sparen) een keer een Nokia telefoontje te kopen, zelf zat ik te denken aan een 3310 of een 8210. Alleen weet ik niet wat voor netwerk ik het best kan nemen, op mijn huidige telefoon heb ik Dutchtone en dat bevalt matig, ik bel niet zoveel dus ik denk niet dat ik abonnementsgeld eruit zou krijgen. Allin dus. Suggesties?
Ik vind Libertel zwaar okee, KPN is redelijk...
Heb nu zelf Telfort en ben er niet super tevreden over, thuis kei weinig bereik...met Libertel was het veeeeeeeeeeeel beter.
En Telfort kan op Libertel overschakelen maar dan nog werkt het niet ideaal vind ik, al vind ik me abonnement wel super relaxt, lekker goedkoop :)

Move along people. Nothing to see here.

• BC3 Victim
kpn of libertel, de rest heeft gaten in nederland zitten waar je geen bereik hebt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
jah, die bereikbaarheid is ook wel belangrijk eigenlijk. Kun je met libertel of kpn trouwens ook in het buitenland bellen? Vorige vakantie weekje Turkije, hele week geen ontvangst gehad op m''n telefoon en kon me ook niet aanmelden bij andere (turkse) netwerken. Irrtant man... hele week compleet zonder me vriend :'(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Moved >> I&T

DIT IS MIJN WEBSITE

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Kvind het nogal een verschil: 3310 of 8210.
De ene krijg je kado bij een pak Dixan, de andere kost een godsvermogen.

KPN heeft prima bereik, Libertel (had ik hiervoor) ook.

Ben: Mijn zus heeft het "Ben Onbereikbaar" pakket. Zegt genoeg dunkt me.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• BC3 Victim
ja oke... ik heb me alleen nog maar georienteerd op wat ik leuk vond... heb wel gelijk eigenlijk ik kan een 8210 niet betalen... argh dag mooie droom :) mjah maar een 3310 is toch ook wel goed? in ieder geval beter dan me huidige... mjah welke niet he >:)

Pagina: 1