Ik heb gisteren m''n Terayon modem gekregen en in 1 keer werkend gekregen, maar ik vroeg me af hoe het staat met andere mensen die dit hebben (omgeving Schiedam), op de site van Kabelfoon staat nl. een downstream 128 kbit/s, gisteren zag ik bij downloads het aantal kb/s niet boven de 10 komen???
Verwijderd
Kijk eens op www.mordax.nl en check wat anderen in jouw regio voor snelheden hebben.
128 kbit zou trouwens theorethisch een max hebben van 16 kb/s, 10 ligt nog niet eens zo ver uit de richting dan.
128 kbit zou trouwens theorethisch een max hebben van 16 kb/s, 10 ligt nog niet eens zo ver uit de richting dan.
Je haalt kilo bits en bytes door elkaar.
O ja, en ik zou voor dat tientje extra als het kan gewoon voor premium abbo gaan. Veel beter. Of in juni voor het super abbo maar dat kost 130 piekermannen.
O ja, en ik zou voor dat tientje extra als het kan gewoon voor premium abbo gaan. Veel beter. Of in juni voor het super abbo maar dat kost 130 piekermannen.
Ja, goed om te weten, maar dat standaard abbo is degene die een tientje duurder is (basis is de goedkoopste)........
ik zag dat super ook staan, maar ik moet eerste eens wat interessante sites
vinden waardoor ik ineens zo veel wil downloaden dat ik dat het waard vindt.....
ik zag dat super ook staan, maar ik moet eerste eens wat interessante sites
Ik heb zelf het Kabelfoon premium abo (wel omgeving schiedam). En ik haal snelheden van rond de 50 K/s. Dit ligt dus ook iets onder de max van 64 K/s (512 kbit).
Als je voor het downloaden een programma als Download Accelerator (http://www.download.com) gebruikt kan je het maximale uit je bandbreedte halen en zullen je downloads waarschijnlijk sneller gaan.
Als je voor het downloaden een programma als Download Accelerator (http://www.download.com) gebruikt kan je het maximale uit je bandbreedte halen en zullen je downloads waarschijnlijk sneller gaan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb gisteren even DA gedownload en dan haal je zeker het maximale eruit......hij kwam nu op een snelheid van ongeveer 15Kb/s uit........goed programma......
Pagina: 1