Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Als je een (gratis) Wanadoo Free account aanvraagt kun je gebruik maken van news.wanadoo.nl (=news.euronet.nl)
Die heeft afaik aardig wat groepen, binaries weet ik niet.
Als je een newsserver met veel groepen en veel binaries wil kun je ook voor 3 tientjes in de maand een XS4All abonnement nemen.
(hoewel je dan beter xs4all als adsl provider had kunnen nemen, maar da''s nu te laat)
Die heeft afaik aardig wat groepen, binaries weet ik niet.
Als je een newsserver met veel groepen en veel binaries wil kun je ook voor 3 tientjes in de maand een XS4All abonnement nemen.
(hoewel je dan beter xs4all als adsl provider had kunnen nemen, maar da''s nu te laat)
kan je via pi dan ook op de euronet server komen? ik heb een tijdje zitten zoeken de vorige link die was fout, moest .net zijn http://www.freenntp.net
Het gaat mij niet om de binary groepen, maar om alt.dvd en nl.auto, nl.autosport, deze worden nauwelijks tot niet doorgegeven door PI.
Het gaat mij niet om de binary groepen, maar om alt.dvd en nl.auto, nl.autosport, deze worden nauwelijks tot niet doorgegeven door PI.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Ja, ik kan vanaf Casema en UUNet ook op die server komen, je moet dan aanmelden bij de newsserver aanzetten, en je wanadoo email adres en password gebruiken.
alt.dvd en nl.autosport bestaan niet op die server, nl.auto wel (9032 headers)
Ik weet niet in hoeverre ze die andere groepen willen toevoegen als je het vraagt, maar het lijkt me geen probleem.
alt.dvd en nl.autosport bestaan niet op die server, nl.auto wel (9032 headers)
Ik weet niet in hoeverre ze die andere groepen willen toevoegen als je het vraagt, maar het lijkt me geen probleem.
Verwijderd
Je kan tenminste wel van buitenaf op de xs4all servers komen.Op dinsdag 15 mei 2001 10:16 schreef Operations het volgende:
Hieronder een klein overzichtje van de newsservers van xs4all zoals ze vanmorgen door iemand in xs4all.general gepost werden:
news: ''oude'' newsserver van xs4all; prima voor tekst, wat minder voor binaries. Stabiliteit is enorm hoog en de software heeft geen bekende bugs (?).
newszilla: nieuwe newsserver van xs4all: ook prima voor tekst, goed voor binaries. Stabiliteit wisselt en de software heeft nog bugs, waarvan een aantal ook nog niet opgelost zijn.
tyranewsaurus: Speelgoed van Cor Bosman. Hier worden de nieuwe dingen op getest. Cor zet hem af en toe open, zodat iedereen hem kan testen. Alleen gebruiken wanneer je het leuk/nuttig vind om Cor te helpen.