De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat zal wel weer niet. ''Vroeger'' heb ik bij diverse .com-sites geprobeerd om geld te verdienen middels klikken, ik heb echter maar eenmaal een cheque ontvangen...
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Kom op weet iemand het antwoord....??
Alvast bedankt, Midas
Alvast bedankt, Midas
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Volgens mij weet niemand het.....?
Anders zoek ik het zelf wel uit maar kom op mensen weten jullie het nou of niet....?
Anders zoek ik het zelf wel uit maar kom op mensen weten jullie het nou of niet....?
Verwijderd
Ik had een reply getikt maar die heeft de haperende server verpest en daarna had ik geen tijd meer om hem opnieuw te tikken.
Samenvatting: advertentiemarkt is kapot, ga alleen in zee met bedrijven waarvan je zeker weet dat ze betrouwbaar zijn.
En schop niet je eigen topic omhoog dat is storend.
Samenvatting: advertentiemarkt is kapot, ga alleen in zee met bedrijven waarvan je zeker weet dat ze betrouwbaar zijn.
En schop niet je eigen topic omhoog dat is storend.
Pagina: 1