[BC3] Betaalt deze sponsor......

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo allemaal,
Ik heb een sponsor op mijn www.click2paid.com site staan die 20 dollar cent per klik betaald. Dus ik denk dat gaat verdienen, maar nu hoorde ik dat ze niet uitbetalen. Dus nou is mijn vraag: "weet iemand of ze betalen??" of heeft iemand er ervaring mee???

Alvast bedankt, Midas

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat zal wel weer niet. ''Vroeger'' heb ik bij diverse .com-sites geprobeerd om geld te verdienen middels klikken, ik heb echter maar eenmaal een cheque ontvangen...

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BC3 Victim
Kom op weet iemand het antwoord....??

Alvast bedankt, Midas

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Volgens mij weet niemand het.....?
Anders zoek ik het zelf wel uit maar kom op mensen weten jullie het nou of niet....?

Verwijderd

Ik had een reply getikt maar die heeft de haperende server verpest en daarna had ik geen tijd meer om hem opnieuw te tikken.
Samenvatting: advertentiemarkt is kapot, ga alleen in zee met bedrijven waarvan je zeker weet dat ze betrouwbaar zijn.
En schop niet je eigen topic omhoog dat is storend.
Pagina: 1