[BC3] waarom blokjes bij internet pagina??

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hey tweakies als ik bijvoorbeeld naar www.mordax.com surf en daar de download test doe start hij niet ik krijg een vierkant blokje en links bovenin heb je drie kleine blokjes een driehoek en twee vierkantje
bij www.tmf.nl is dat ook ik krijg het menu niet te zien maar die 3 blokjes iemand een antwoord???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Beperking op de capaciteit van je browser. Te oud, of je hebt bepaalde plugins niet geintalleerd, like java en flash.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

ik krijg een vierkant blokje en links bovenin heb je drie kleine blokjes een driehoek en twee vierkantje
Misschien is een screenshot handiger :).

Verwijderd

Zit inderdaad in 1 van de plug-ins lijkt me, de dingen die je noemt zijn wel animated maar bijvoorbeeld die menubalk van TMF is wel gewoon http... heb je HTTP 1.1 wel ingeschakeld in de internet opties geavanceerd? En staan de activeX-setting goed?

• BC3 Victim
ja denk het wel ik heb gewoon internet explorer java staat ook aan heb ik gechecked
:?

alle javas staan aan en http 1.1 ook dus...?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
zou ik gewoon mn c drive formateren zou kunnen helpen heb ook nieuwste internet explorer gehaald en ook met opera 5 doet ie zo alleen dan zie je geen blokjes maar dan blijf het zo :?

• BC3 Victim
kijken of dit lukt

Verwijderd

Beide dingen die je niet kunt zien zijn java applets.
Fiets ff langs de microsoft update site en trek een zooi van die updates binnen :)
Misschien is er een of ander safe-surf programma dat applets veiligheidshalve blokkeert?

• BC3 Victim
ik heb al een update van inet explorer binnen maar er is niks veranderd kun je zeggen welke ik moet hebben :?

Verwijderd

Op de een of andere manier kun je die java applets niet uitvoeren.
Ik ben geen expert op dit gebied maar zoals gezegd kunnen het veiligheidsinstellingen zijn die tegenwerken, of misschien mis je de Virtual Machine oid.
Klik op start en dan Windows Update (of als die daar niet zit, ga even bij microsoft langs en zoek naar de Windows Update), dan zie je waarschijnlijk ergens in het lijstje Java VM Update ofzo staan, download die en kijk of het werkt :)

• BC3 Victim
windows update helpt ook niet dan maar format c ?????

• BC3 Victim
nou bedank voor de hulp :?

Pagina: 1