De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Staat nix op voor de J5...Op maandag 14 mei 2001 19:39 schreef havana het volgende:
http://logoringtone.pagina.nl
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
aan mij gevenWat kan ik met mijn Sony CMD-J5
[/verveelmodus]
kan volgens mij niet (logo''s)
Maar volgens mij is het best mogelijk om via een datakabel ofzo andere achtergrondjes enzo op je GSM te krijgen. Maar ja... Zonder die plaatjes en ringtones overleef ik het ook wel alleen één ding moet ik wel zeggen en dat is dat de spelletjes zwaar bagger zijn!
Volgens mij zijn die bugs er in de nieuwe versie uit hoor.... Software updaten kan @badhoevedorp bij sony...Op maandag 14 mei 2001 22:53 schreef _Hydra_ het volgende:
IK heb wel meer volluk gehoord over die bugs! Die schijnen zwaar minder te zijn!
Maar volgens mij is het best mogelijk om via een datakabel ofzo andere achtergrondjes enzo op je GSM te krijgen. Maar ja... Zonder die plaatjes en ringtones overleef ik het ook wel alleen één ding moet ik wel zeggen en dat is dat de spelletjes zwaar bagger zijn!
Via datakabel kan je andere achtergronden uploaden jah, klopt staat ook bij de specs van de software...
Spelletjes zijn minder maar daar is een phone niet voor