[BC3] MxStream verhuizen, 2 maanden??!!

Pagina: 1
Acties:

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
Ik sinds 2 weken verhuisd en nu zegt KNP doodleuk dat het wel 50 tot 60 werkdagen kan duren voordat mijn mxstream is meeverhuisd!! nu ben ik hier toch best aardig pissed over, weet iemand of ik hier iets aan kan doen?

btw, Ben verhuisd binnen dezelfde woonplaats en hier is ook gewoon mxstream allang beschikbaar!

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

Verwijderd

komt omdat de KPN probs heeft met verwerking van de aanvragen etc...

/me denkt dat dat hele MxStream van de KPN een chaos is.... wat nou landelijke dekking in 2001 :?

Verwijderd

Ik hoorde laatst een medewerker van kpn op tv zeggen dat er helemaal geen landelijke dekking van adsl komt, maar ongeveer 85 tot 90% de buiten gebieden zijn te duur zeggen ze. Lijkt mij een beetje raar want ze hoeven toch alleen centrales aan te passen. kijk voor kabel internet moet op sommige plaatsen (zoals hier inde buurt) eerst coax door glasvezel worden vervangen.

Verwijderd

ja de KPN trekt steeds meer terug... En als je dus in een buitengebied woont ben je dus zwaar fucked want de telefoon tarieven gaan ook nog eens omhoog :(

Dus KPN bedankt!

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
Heb zonet weer gebeld, en ze vertelden weer hetzelfde, duurt 50 tot 60 werkdagen.
Als je vraagt waarom het zolang duurt zeggen ze dat ze het erg druk hebben met technische metingen e.d.

LEKKER KUT DUS!!!!!!! ben ik weer 2 maanden aangewezen op die klote modem!

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 17:23

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

een vriend van mij wilde laatst zijn adsl opkrikken naar fast adsl (planet internet). Zegt de KPN doodleuk, dat je eerst de boel moet laten afluiten en je daarna weer opnieuw moet inschrijven.

Hoezo Bullshi*

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Verwijderd

het lijkt me sterk dat de kabelaar in de wijk de coax door glasvezel vervangt, volgens mij wordt hoogstens tot de wijkcentrale verglaasd. Zou mooi zijn als t anders was trouwens.

in die buitengebieden is de afstand tot de centrale toch tegroot om ADSL te kunnen aanbieden?

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 16:42 schreef voe22 het volgende:
in die buitengebieden is de afstand tot de centrale toch tegroot om ADSL te kunnen aanbieden?
Ja dat is de enige reden dat ADSL niet 100% landelijk is. Als je te ver van een centrale af woont, is het adsl signaal te zwak.

Verder denk ik dat ze adsl niet zullen aansluiten in onrendabele gebieden (waarom een centrale aanpassen, dat kost klauwen vol geld, als er maar een handjevol potentiele klanten zit). In de meeste dorpen en steden zul je mijns inziens gewoon adsl kunnen krijgen, tenzij je te afgelegen woont.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 23:05 schreef RopStop het volgende:

[..]

Ja dat is de enige reden dat ADSL niet 100% landelijk is. Als je te ver van een centrale af woont, is het adsl signaal te zwak.

Verder denk ik dat ze adsl niet zullen aansluiten in onrendabele gebieden (waarom een centrale aanpassen, dat kost klauwen vol geld, als er maar een handjevol potentiele klanten zit). In de meeste dorpen en steden zul je mijns inziens gewoon adsl kunnen krijgen, tenzij je te afgelegen woont.
Het zal alleen nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaren duren :(
Pagina: 1