Toon posts:

[BC3] Waddinxveen...wat voor verbinding????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HAllo medetweakers...ik woon in waddinxveen...wat zijn mijn opties voor een vaste internet verbinding. Ik weet dat de casema hier zit, maar weet niet hoe snel en hoe goed de verbinding is.... Wie kan mij helpen???

Alvast bedankt

Verwijderd

Ik heb een tijdje (8 maanden) in Waddinxveen gewerkt.

Het enige wat je daar kunt krijgen is Casema. En Casema is voor Casema daar vrij snel (reken op 7-8 Kbyte/s).

Sorry..

Verwijderd

Topicstarter
7-8kb.....hmmmm is sneller als in zoetermeer....daar kan je maar 3-5kb eruit krijgen.....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je weet dat het casema is weet je toch al genoeg? Snel is het dan echt niet :(

In Waddinxveen is alleen maar Cable Basic, en dat betekend MAXIMAAL 10k/s en gemiddeld als je mazzel hebt 5-6k/s. :r
Het is niet voor niets zo dat casema telefoonkostenbespaarder wordt genoemd >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik heb gehoord dat waddinxveen com21 heeft en dat zij juist een snellere verbinding hebben dan gemiddeld met casema??? is dit zo?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Casema biedt volgens mij een theoretische maximale snelheid van 14k/s... sneller gaat het toch niet. In de praktijk zal je vrijwel nooit sneller surfen dan 8k/s (en dat is snel voor casema).

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:34

Crusader

Arc Nature

Een maat van me heeft Casema Basic in Waddinxveen. En da''s gewoon een DEMOS modem hoor... geen Com21.
Kweenie wat voor snelheden hij haalt, maar ik hoor ''m niet klagen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Pagina: 1