ligt het misschien aan het feit dat je IR link aan je pc alleen maar kan ontvangen? en dus niet zenden. zoiets als een tv-IR device?
een tv IRdA kan niet zenden geloof ik, de afstandsbediening daarentegen kan juist alleen maar zenden en niet ontvangen.
het begint een beetje wazig te worden
maar jebegrijpt denk ik wel wat ik bedoel. Ik ga ook zoiets ondernemen en heb al wat IRdA devices gezien. bij sommigen werkt een gsm dus niet vanwege dit feit.
* Muurbestormer is ook IRdA newbie
een tv IRdA kan niet zenden geloof ik, de afstandsbediening daarentegen kan juist alleen maar zenden en niet ontvangen.
het begint een beetje wazig te worden
NiteFly heeft ut over IR eenrichtingsverkeer.
/edit
Maar voor dataverkeer heb je toch up en down nodig?? Voor foutcorrectie enzo.
Als je iets download van het internet, dan zie je ook altijd een upload:?
/edit
Maar voor dataverkeer heb je toch up en down nodig?? Voor foutcorrectie enzo.
Als je iets download van het internet, dan zie je ook altijd een upload:?
dat is het niet, ik kan via de IR logo''s uploaden en de contacts enzo,zend ie naar outlook dus naar de PC en van de PC afOp maandag 14 mei 2001 00:37 schreef NiteFly het volgende:
ligt het misschien aan het feit dat je IR link aan je pc alleen maar kan ontvangen? en dus niet zenden. zoiets als een tv-IR device?
het begint een beetje wazig te wordenmaar jebegrijpt denk ik wel wat ik bedoel. Ik ga ook zoiets ondernemen en heb al wat IRdA devices gezien. bij sommigen werkt een gsm dus niet vanwege dit feit.
Ok, just checking. 
lijkt er dus op dat het probleem bij Outlook zelf ligt?
lijkt er dus op dat het probleem bij Outlook zelf ligt?
Ik denk aan het programma''tje van NOKIA die haalt de info uit het *.PST bestand.
/edit ik denk dat het probleem iig niet bijh de IRdA gezocht moet worden, de verbindign, ook met andere programmatuur is gewoon goed.
/edit ik denk dat het probleem iig niet bijh de IRdA gezocht moet worden, de verbindign, ook met andere programmatuur is gewoon goed.
beetje off topic:
welk proggie gebruik jij daarvoor? en waar kan ik dat halen? ik heb net mn IRdA device besteld en hoop hem overmorgen binnen te hebben. Kan ik je dan misschien helpen met het proggie?
welk proggie gebruik jij daarvoor? en waar kan ik dat halen? ik heb net mn IRdA device besteld en hoop hem overmorgen binnen te hebben. Kan ik je dan misschien helpen met het proggie?
Controleer even wat je actieve geheugen op je telefoon is.Op zondag 13 mei 2001 22:22 schreef RRX het volgende:
Ik synchronoseer (probeer) met de nokiasoftware outlook met de telefoon, nu is heth zo dat ie alles wel van de tel>outlook overzet, maar niet van outlook>tel weet iemand hoe ik dit wél voor elkaar kan krijgen???
Ik meen dat je contactpersonen uit Outlook in je telefoongeheugen gezet worden i.p.v. op je SIM kaart....
"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
het programma''tje wat op de cd-rom stond wat in de doos zat: "PC Suite for Nokia 6210"Op dinsdag 15 mei 2001 02:11 schreef NiteFly het volgende:
beetje off topic:
het geheugen v/d telefoon is actief.Controleer even wat je actieve geheugen op je telefoon is.
Ik meen dat je contactpersonen uit Outlook in je telefoongeheugen gezet worden i.p.v. op je SIM kaart....
PS het gaat mij meer om afspraken, dan om contacten.
Yes....
het is me gelukt, je kom bij de *.pst file uit 3 verschillende profielen kiezen:
(Default Profile)
Instellingen van microsoft Exchange
Microsoft Internet Setting
ik had eerst de 2e keuze gekozen, omdat ik bij andere programma''s die ook altijd moet kiezen, maar deze werkte bij de laatste.
het is me gelukt, je kom bij de *.pst file uit 3 verschillende profielen kiezen:
(Default Profile)
Instellingen van microsoft Exchange
Microsoft Internet Setting
ik had eerst de 2e keuze gekozen, omdat ik bij andere programma''s die ook altijd moet kiezen, maar deze werkte bij de laatste.
Pagina: 1