De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het bestandje is een database bestand daar zit meestal wel wat ruimte in voor compressie, dit in tegenstelling tot de gangbare ZIP/MP3/JPG bestanden.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
van icq naar icq een snelheid van 15 kb/s en dan ook 1 lijn
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
25 kb/s = 25 kbit/s = 3,1 kbyte/s
Niet bijzonder snel dus.... kan met een 28k8 modem dus ook
Maarten
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Dat is een foutje van Leech FTP, volgens mij hoort er kB (dus kilobyte) te staan omdat ik met mijn Chello verbinding maximaal 180 k/sec haal.Op maandag 14 mei 2001 13:51 schreef maartena het volgende:
Er staat 25 kb/s, en dus niet kB/s. (Even aangenomen dat de makers van LeechFTP het verschil tussen kb/s en kB/s kennen)
25 kb/s = 25 kbit/s = 3,1 kbyte/s
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat het zeker niet harder kan klopt niet, het is namelijk mogelijk om over bestaande apparatuur mbv compressiefilters, zowel op de inbel-server als bij de klant, een snelheid van 240 KByte/s te halen over een ISDN-lijn...Op maandag 14 mei 2001 16:34 schreef Marnix da Headbanger het volgende:
25 KB met een enkele ISDN-lijn is onmogelijk. 64 kbit down = maximaal 8 KB per seconde. Met behulp van compressiemethoden (aan beide kanten) kan dit wel wat hoger komen maar niet zo hoog.... dat is onmogelijk..... misschien gewoon een rekenfoutje, een computer is ook maar een mens
Als je zo kijkt kan je gigabytes per seconde halen... maak maar eens een textfiletje van 1 gigabyte vol met hetzelfde teken... dit kun je inpakken en er blijft geen zak van over.... mailen naar iemand duurt dan ook maar 1 seconde ofzo en heb je 1 gig per seconde door je ISDN lijn...Op maandag 14 mei 2001 19:28 schreef peymora het volgende:
[..]
Dat het zeker niet harder kan klopt niet, het is namelijk mogelijk om over bestaande apparatuur mbv compressiefilters, zowel op de inbel-server als bij de klant, een snelheid van 240 KByte/s te halen over een ISDN-lijn...
Maar doet LeechFTP vanzelf de hele boel compressen ??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Je FTP-proggie comprimeert niet. Compressie gebeurt in een lagere laag in het OSI-model. Vraag me niet welke.
[/overbodig]
Houdoe